Інтервал між рухом поїздів метро вже починає збільшуватися

Арешт рахунків КП «Київський метрополітен» вже позначився на роботі столичної підземки. Зокрема, на лінію не можуть вийти 26 вагонів, через що зріс інтервал в руху потягів. Про це заявив голова постійної комісії Київради з питань бюджету, лідер фракції «Солідарність» Андрій Странніков, повідомляє Слово і діло.

«Рахунки метрополітену на сьогодні заблоковані. Це вже позначилося на тому, що 26 вагонів не зможуть вийти на лінію, оскільки не може бути проведено відповідне технічне обстеження. А без цього не можна випускати дані вагони», – сказав Странніков.

За словами депутата, «інтервал між рухом поїздів метро вже починає потрошку збільшуватися».

«Ситуація сьогодні не проста. Касаційна інстанція підтвердила правомірність вимог фірми «Укррослізинг» про стягнення близько 2 мільярдів гривень з Київського метрополітену. Ми, як Київська міська рада, робимо все для того, щоби довести РНБО, що засновником і власником цієї фірми є компанія, яка може бути внесена до санкційного списку», – сказав Странніков.

Він наголосив, що це дозволить не платити кошти російській фірмі принаймні доти, доки не буде повернений Крим і поки не будуть виведені російські війська з Донбасу.

Однак, за його словами, Рада нацбезпеки та оборони досі не надала Київраді офіційної відповіді щодо дій ТОВ «Укррослізинг», тож робота метрополітену і досі лишається під загрозою зриву.

Нагадаємо, 25 квітня Вищий господарський суд частково задовольнив касаційну скаргу КП «Київський метрополітен», відмовивши компанії «Укррослізинг» у задоволенні позовних вимог про стягнення 42 мільйонів гривень пені. Решта рішень попередніх інстанцій, зокрема, про арешт рахунків комунального підприємства, залишилася без змін.

Раніше у Київраді заявили про загрозу зупинки роботи столичного метро через арешт рахунків КП «Київський метрополітен».

16 березня рахунки комунального підприємства були заарештовані у відповідності з рішенням Київського апеляційного господарського суду, який зобов’язав комунальне підприємство виплатити ТОВ «Укррослізинг» майже 2 млрд. грн за договором від 2009 року на постачання 100 вагонів. У КМДА повідомляли, що ТОВ «Укррослізинг» підконтрольне російському «Внешэкономбанку».

У липні 2009 року «Укррослізинг» виграв тендер на постачання в лізинг «Київському метрополітену» 100 вагонів метро впродовж 2009-2014 років. Вагони закуповуються за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Сума договору становила близько 1 млрд. 391 млн грн.

Читайте: Юрій Левченко: Кличко докерувався – 26 квітня столичне метро може зупинитися (відео)

БЕЗ КОМЕНТАРІВ