23 серпня в матеріалах британської газети The Guardian анексований Росією Крим був позначений як територія РФ

Британська газета The Guardian виправила помилку в позначенні Криму як території Росії – до назви півострова додали слово «анексований». Відредагований підпис з’явився під фото з фестивалю «Таврида-Арт».

«Зміни внесені 23 серпня: Крим був анексований Росією в України в 2014 році», – написало видання після того, як в результаті скандалу знімок залишився єдиним, під яким не вказали країну. The Guardian просто прибрала слово «Росія», але натомість довго нічого не з’являлося.

Окупаційній владі рішення британців не сподобалося. Зокрема, так званий заступник голови Ради міністрів Криму Георгій Мурадов заявив, що виправлення нібито говорить про тиск влади західних країн на засоби масової інформації.

«Це свідчення відсутності свободи преси за кордоном, в Британії зокрема. Адже вони чинять тиск: якщо журналіст написав «Крим. Росія», його обов’язково поправлять», – сказав він коментарі RT.

Мурадов впевнений, що подібні випадки відбуватимуться і надалі, «поки не зміниться позиція правлячих кіл Заходу».

Нагадаємо, 23 серпня в матеріалах британської газети The Guardian анексований Росією Крим був позначений як територія РФ.