Відома своїм картатим принтом компанія знищила продукцію на космічну суму

Британська компанія Burberry, що виробляє одягу, аксесуари і парфумерію класу «люкс», за минулий рік знищила нерозпроданої продукції на суму понад $36 мільйонів, пише The Times.

Вартість знищеної продукції дорівнює вартості понад 20 тисяч знаменитих курток марки.

Загалом вартість відходів компанії збільшилася за два роки на 50%, а за останні п’ять років компанія знищила продукції більш ніж на $117 млн.

Акціонери Burberry незадоволені тим, що відбувається. Однак у компанії стверджують, що таким чином бренд захищає своє ім’я та інтелектуальну власність і не допускає потрапляння власних речей на чорні ринки за низькими цінами.

Читайте: У серпні в Києві відкриють перший магазин H&M