Chanel випустила модний аксесуар у вигляді бумеранга за 1,5 млн дол.

Відомий бренд обурив соцмережі своєю новинкою

Відомий модний бренд Chanel випустив новий аксесуар – бумеранг зі своїм логотипом – вартістю 1,5 тисячі доларів. Фото з новим аксесуаром бренду опублікував у своєму Twitter відомий блоґер Джеффрі Стар (Jeffree Star).

Раніше бумеранги використовували як зброю. Зокрема, дугоподібні палиці були дуже популярними в австралійських аборигенів – вони застосовували їх для полювання та захисту.

Нещодавно соцмережі розкритикували Chanel за надзвичайно високу вартість новинки та звинуватили бренд у тому, що компанія продає зброю як модну іграшку.

Французька фірма вибачилася перед австралійцями та заявила, що вони «надзвичайно поважають чужу культуру».

Підкреслимо, Chanel уже понад 10 років продає різноманітні аксесуари зі своїми логотипами, в тому числі й бумеранг, тенісні м’ячики за 570 доларів, ракетки за 2 тисячі доларів та інші.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ