Чому «Бориспіль» зірвав угоду з Ryanair: думка експерта

Ryanair зі скандалом іде з України

Керівництво аеропорту «Бориспіль» могло знайти консенсус щодо виходу на український ринок авіакомпанії Ryanair, проте за весь час переговорів із лоукостером від аеропорту тільки й чули, що це «створить додаткові проблеми». Про це розповів транспортний експерт, колишній заступник міністра інфраструктури Олександр Кава у коментарі Слову і Ділу, аналізуючи зрив переговорів із Ryanair та відмову виходити на український ринок.

За словами Кави, усім зрозуміло, що аеропорт «Бориспіль», по суті, шукав не можливості домовитися з Ryanair, а причини, чому цього не можна зробити.

«І тут важливо розуміти, що не Омелян управляє аеропортом, просто йому як міністру заборонено втручатися в господарську діяльність підприємства. Тому в цій ситуації відповідальність за таке рішення лежить на керівництві аеропорту», – запевнив експерт.

Також він зауважив, що це ж керівництво ухвалює багато рішень, що дозволяють скоротити витрати в аеропорту для МАУ, дає безпрецедентні знижки або, наприклад, готове розширювати термінал для МАУ, абсолютно не переймаючись тим, скільки грошей недоотримує аеропорт від знижок, що надаються одній українській авіакомпанії.

«В аеропорту «Бориспіль» інші авіакомпанії знижки та преференції не отримують. Але якщо подивитися на умови, які є в аеропорту «Бориспіль» для МАУ, заяви, які робилися в інтересах МАУ, можна зробити припущення, що між ними є взаємодія», – наголосив фахівець.

На його думку, у разі наявності бажання з Ryanair можна було домовитися, навіть якщо щось не влаштовувало: «Можна було знайти консенсус із компанією Ryanair, але керівництво «Борисполя» шукало причини, чому ні, а не можливості, чому так».

БЕЗ КОМЕНТАРІВ