Державі – дірку від бублика: «Дніпроавіа» може припинити роботу

Активи компанії передадуть «Розі Вітрів», яка, за твердженням ЗМІ, входить до сфери впливу групи «Приват»

Уже у вересні авіакомпанія «Дніпроавіа» фактично закривається, а всі активи передадуть «Розі вітрів». Про це повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, передає Інтерфакс-Україна.

«Ми пережили таке з «АероСвітом», тепер переживаємо з «Дніпроавіа», коли замість віддати державі борги активи переводять на «Розу вітрів», а держава отримує дірку від бублика», – заявив міністр.

«Дніпроавіа» здійснює регулярні та чартерні авіарейси до країн Європи, Близького Сходу, СНД. Є одним з найбільших українських перевізників.

Фонд держмайна наприкінці серпня 2009 року продав 94,572% акцій компанії ТОВ «Галтера». В результаті авіакомпанією через «Галтера» володіє фінансово-промислова група «Приват», співвласником якої є бізнесмен Ігор Коломойський.

30 березня 2017 року суд за зверненням Дніпропетровської обласної прокуратури ухвалив рішення списати 94,5% акцій ПАТ «Авіакомпанія «Дніпроавіа» (Дніпро) на користь держави. На наступний день в прес-службі прокуратури Дніпропетровщини повідомили, що Госпсуд Дніпропетровської області задовольнив позов ФДМ про розірвання договору купівлі-продажу пакета акцій «Дніпроавіа» та їхнє повернення державі.

«Суспільство не виконало пункти договору і концепцію післяприватизаційного розвитку «Дніпроавіа», а також не сплатило суму інвестицій в розмірі 739 млн гривень», – повідомила прес-служба ГПУ.

«Дніпроавіа» визнала рішення суду про повернення її в держвласність незаконним та таким, що підлягає оскарженню.

За твердженнями деяких ЗМІ, авіакомпанія «Роза Вітрів» входить в сферу впливу групи «Приват». У той же час офіційно така інформація не підтверджена.

«АероСвіт», який був найбільшим українським авіаперевізником, почав процедуру банкрутства в кінці грудня 2012 року, яка пізніше була скасована рішенням суду, припинив діяльність. Разом з також збанкрутілою компанією «Донбасаеро» і компанією «Дніпроавіа» входив до альянсу «Українська авіаційна група», що також пов’язана з групою «Приват». Пізніше «Дніпроавіа» вийшла з альянсу.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ