Дмитро Гнап, журналіст

Про «євробляхи». Давайте оцінимо аргументи тих, хто проти.

1. «Євробляхи – це незаконно!», – кажуть противники «литовських номерів». А як же. Податки, введені державою, навіть грабіжницькі – завжди законні. «Все, що робив Гітлер в Німеччині – було законно». Тільки от людей в печах палили. Законно. Проблема в тому, що драконівські податки, якими влада цілком законно обкладає своє населення, рано чи пізно призводять до бунтів чи повстань (Див. «Бостонське чаювання», «Повстання майотенів», «Соляні бунти» і т.д.). Тому що закон і справедливість – часто різні речі. І правляча верхівка в гонитві за баблом, маючи в кишені парламент, центральне телебачення і Конституційний суд, може приймати будь-які закони. Навіть відверто бандитські за духом і літерою. Але законні. Даруйте, за тавтологію. «Диктаторські закони» 16-го січня ми вже забули? «Подчіняйся, а потом обжалуй», – а це вже свіженьке. Стягнення найвищих податків на авто на континенті на законних підставах – з цієї ж опери. Тільки не треба потім дивуватися, коли обурені громадяни викидають вас за карк з кабінетів. А ви, тримаючись кігтями за позолочені крісла, називаєте їх: «Радікаламі і екстремістамі с Грушевского».

2. «Євробляхи – це недоотримані бюджетом податки». Тут я погоджусь із своїм колегою Дениса Казанського: гріш нам ціна, як державі, якщо маленька Литва може жити і розвиватись без грабіжницьких автомобільних мит, а велика і багата ресурсами Україна без цих мит пропадає. А ще давайте пригадаємо такі слова і словосполучення: «розкрадання банківського рефінансування НБУ», «Роттердам +», «ОПЗ», «Центренерго», «Укрзалізниця» – це чорні діри, в яких зникають десятки мільярдів бюджетних гривень сьогодні. Мільярдів, які з головою покрили б нестачу надходжень від автомобільних мит. Якщо нинішній владі припинити красти. Ну так, але хто я такий, щоб говорити про корупцію на «Роттердам +»? Піди, помий під’їзд і вкрути лампочку. І заплати податки. А влада краще знає, що робити з цими податками і тарифами.

3. Пишуть: «Євробляхи – це небезпечно, бо у випадку ДТП винуватця не знайдеш!». Ах точно, точно, я забув, що наші тюрми забиті мажорами, які на джипах з українською реєстрацією вбивають простих громадян. І водіїв на «євробляхах» просто нема куди вже пакувати. Еге ж? Як там Стасік Толстошеєв? Як там Денис Молоток? Для цих хлопців «євробляхи» – западло, тому вони успішно вбивали людей і таранили патрульні «Пріуси» на Мерседесах з українськими номерами. І прекрасно почуваються на волі сьогодні. Тому що коли замість справжньої поліцейської реформи у нас «перевдягання мусорів», то байдуже на яких номерах коїться ДТП, хоч на новозеландських. Винуватця ніхто шукати все одно не буде. А якщо і знайде, то прокуратура за «долю малую» намалює йому чергову довідку про «епілепсію за кермом», «діарею» і «золотуху». В той час, як до прикладу німецька поліція, знайде тебе і на албанському номері.

Останнє. Якби не казились зараз противники «євроблях», вони вже програли. Тому що машин на єврономерах ставатиме тільки більше в Україні. Тому що ніхто не буде платити 12 тисяч доларів за те, що на сусідньому ринку коштує 2 тисячі. Попри будь-які законодавчі підстави, ця влада ніколи не наважиться штрафувати людей і відбирати їхні машини на «євробляхах».

Бо влада знає, що ми знаємо про «Роттердам +», «рефінанс», «ОПЗ» і т.д. І щоб зберегти ці смачні теми, зрештою, змушена буде узаконити ситуацію, коли ледь не півкраїни їздитиме на литовських номерах. «Ви не заважаєте нам красти, ми не заважаємо вам жити», – такою буде суспільна угода по темі «євроблях» за якийсь час. Запомнітє етот твіт.

P.S. Якшошо, то у нас з дружиною «Хюндай Акцент» 2014-го року, куплений в салоні «Богдан-Моторз» з київською реєстрацію. Привіт Петру Олексійовичу та його бізнес-партнерам по автомафії.

Джерело: Дмитро Гнап

  • Віталій

    Пане Дмитре, дозвольте з Вами не погодитись.
    Сумно, що така авторитетна в медіапросторі особа, як Ви, так відверто і цинічно маніпулює фактами.
    – незаконні бляхи у більшості своїй не можливо узаконити (вибачте за тавтологію), оскільки вони в більшості своїй оформлені циганами (пардон, особами ромської національності) в ГАЗелі на станції метро “Лісова”. Ви пропонуєте державі визнати такий “правочин”. Чи визнати законним ввезення кількох сотень авто, взятих спритними вуйками в оренду у Литві і проданими “знедоленим” українцям. От у більшості своїй такі продавани і були сьогодні на мітингу.
    Ви, пане Дмитре, помітили маленьку дрібницб у вимогах – скасувати заборону відчуження упродовж року… А це яким боком? Судячи з допису, автомобілем Ви користуєтеся 3-й рік, більшість співвітчизників також не щороку міняє авто. Тому???? Вірно, заробіток. Великий, без податків, на співгромадянах, за яких вони так переживають в середмісті… І ше безліч аргументів, які Вам відомі.

    • Nnikolay Yegorov

      Кончай мутить воду порошенковский холуек ! И не приплетай сюда и циган и вуек с базаров Не оскорбляй падло , украинский народ ! В Украине уже завезли несколько миллионов нормальных б/шных импортных машин миллионами украинцев! И они не только для себя требуют нормальной растоможки и нормального для себя уважения , но и для тебя идиота и для твоей семьи !Украинцы уже с безвизом колесят по Европе и видят что там и еда и лекарство дешевле чем в нашей украинской богатой житнице ! А почему ? А из за таких как ты холуев и холуйчиков -народ и живет в дерьме !