Філіп Духлій, блогер

Перше. Торгівля з терористами класифікується як сприяння терористичній діяльності і карається відповідно до Кримінального кодексу України. Якщо хтось знає про факт торгівлі з терористами, але не подає заяви про вчинення злочину до СБУ  – той по факту є співучасником тероризму.

Друге. Переміщення товарів через лінію розмежування є торгівлею між українськими компаніями, які сплачують податки в Україні, в яких працюють і отримують зарплату громадяни України.

Третє. Якщо комусь не подобається факт переміщення товарів через лінію розмежування і він хоче повністю заборонити це (т.з. «блокада»), то для початку треба дати відповідь що робити з товарами, постачання яких є критичним як для України в цілому, так і для окремих регіонів. У нас багато міст вздовж лінії розмежування які отримують електроенергію, воду, газ, сировину для підприємств через лінію розмежування.

Четверте. Припинення постачання некритичних товарів також має свій вплив на економіку України і призведе до зменшення ринку реалізації українських товарів, зменшення надходження податків, втрату робочих місць. До того ж будь-яка заборона переміщення товарів через лінію розмежування або обмеження цього переміщення  – дуже корупційна та кримінальна тема, на якій почнуть з’являтись кримінальні та полукримінальні схеми.

П’яте. Якщо терористи мають пряму або опосередковану вигоду від переміщення товарів через лінію розмежування, то треба озвучити розмір цієї вигоди і співставити з попереднім абзацем.

Шосте. Формула «Роттердам+» викликає дуже багато запитань. Треба або пояснити людям нормальною мовою принципи розрахунків або знайти інше прозоре рішення.

Джерело: Филипп Духлий

БЕЗ КОМЕНТАРІВ