Інформацію з сайтів Russia Today і Sputnik більше не класифікуватимуть як новини

Корпорація Google працює над тим, щоби знизити у пошуку Google News сайти з російською пропагандою. Їх відстежуватиме компанія Alphabet. Про це заявив її виконавчий директор Ерік Шмідт, пише Українська правда.

За його словами, фахівці вже працюють над тим, щоби найбільша пошукова компанія в світі не продовжувала класифікувати російські сайти як новини. Йдеться, передусім, про Russia Today і Sputnik. При цьому Шмідт виключив можливість повного видалення цих сайтів з платформи.

«Ми не хочемо забороняти сайти. Це не те, як ми працюємо. Я категорично не є прихильником цензури. Я дуже сильно схиляюся до ранжування. Це те, що ми робимо».

Як відомо, соцмережа Twitter заборонила розміщувати рекламу на своїй платформі російським пропагандистським каналам Russia Today і Sputnik. Facebook також запровадив вимогу розкривати спонсорів політичної реклами на своїй платформі.

Раніше мін’юст США звернувся до російської телекомпанії RT (раніше Russia Today) з пропозицією зареєструвати американське відділення мовника як «іноземного агента». Однак телеканал RT не виконав вимоги американського міністерства юстиції.

Главред RT Маргарита Симоньян на своєму сайті звинуватила США у «війні» проти російських ЗМІ та посяганні на свободу слова. У зв’язку з цим в Росії заявили про готовність дати відповідь в ситуації з «обмеженням» російських ЗМІ в США.

Згодом міністерство юстиції Росії попередило «Радіо Свобода» і його проекти канал «Настоящее время» і сайт «Idel.Реаліі», що їх роботу в РФ можуть обмежити, оскільки діяльність може бути кваліфікована як діяльність іноземного агента.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ