Українці зможуть поскаржитися на неякісні житлово-комунальні послуги

Українці зможуть поскаржитися на неякісні житлово-комунальні послуги, звернувшись на гарячу лінію Національної комісії, що здійснює державне регулювання у царинах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП). Про це повідомляє Teplo.

Для того, щоб зв’язатися з фахівцями, споживачам необхідно зателефонувати за номером (044) 204-70-72.

Новий сервіс структурований таким чином:

– по окремих галузях регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);

– за категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);

– за категоріями питань (від укладення договору і приєднання до структури тарифів і заходів з енергоефективності).

Таким чином, у громадян з’явиться можливість в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних питань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, і в разі необхідності – консультацію експерта профільного структурного підрозділу регулятора.

Читайте: Кабмін зобов’язали перевірити обґрунтованість комунальних тарифів

БЕЗ КОМЕНТАРІВ