З 13 по 24 листопада у роботі терміналів можуть виникати збої

У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали. Тож, тепер пасажири зможуть придбати та поповнити картку метро або проїзний квиток без використання готівки. Про це повідомляє прес-служба КП у Facebook.

«Столична підземка у партнерстві з «Укрсиббанком» запустила в роботу банківські термінали у касах станцій», – йдеться у повідомленні.

Оскільки жетони виводяться з обігу, їх оплатити через термінал буде неможливо.

«Період технічного налаштування триватиме з 13 до 24 листопада, після чого проект перейде в режим повноцінного функціонування», – додають у метрополітені.

Термінали вже встановлені та з 13 листопада працюють на всіх станціях. Водночас упродовж 13-24 листопада в їхній роботі ще можуть виникати збої.

Оплата через термінал доступна картками усіх банківських систем.

Платіть як зручно – у касах метрополітену встановили банківські термінали ***Столична підземка у партнерстві з Укрсиббанком запустила в роботу банківські термінали у касах станцій. Тепер пасажири зможуть придбати та поповнити картку метро або проїзний квиток без використання готівки. Період технічного налаштування триватиме з 13 до 24 листопада, після чого проект перейде в режим повноцінного функціонування. Варто додати, що оскільки жетон виводиться з обігу, через термінали цей засіб оплати не реалізовуватиметься. Також допрацьовується функція запису MetroPass. Наразі вона доступна на станції “Кловська”. “Розширення можливостей зручної оплати проїзду разом з надійними партнерами – важливий напрямок розвитку якості послуги для нашого пасажира. Нагадаю, що київський метрополітен став 5-м у світі, де можна розрахуватися банківською карткою безпосередньо на турнікеті. За час проекту уже опрацьовано 40 мільйонів платежів”, – повідомив керівник столичної підземки Віктор Брагінський. «Київський метрополітен – це головна магістраль столиці. Щодня мешканці Києва, гості міста та туристи швидко та зручно досягають своєї мети – добираються до місця призначення. UKRSIBBANK – як банк позитивних змін радий допомогти зробити поїздку в метро ще більш успішною та простою. Адже оплата банківською карткою це завжди швидко, зручно та безпечно», – зазначила Яніна Ольховська, начальник Служби бренду та комунікацій UKRSIBBANK BNP Paribas Group.Нагадаємо, що київським метрополітеном щодня користується 1,5 мільйона пасажирів. За об’ємом перевезень він входить у топ-25 світових підземок.

Gepostet von КП "Київський метрополітен" am Dienstag, 13. November 2018