В «Епіцентрі» відмовилися обслуговувати клієнта українською мовою

У Києві в одному з магазинів «Епіцентр» касирка відмовилася звертатися до покупця українською мовою і, за попередньою інформацією, назвала його «нацистом». Про це пише Обозреватель.

Інцидент стався у відділенні на Кільцевій дорозі, 1Б. Спочатку про це повідомив Олександр Лозовий, який і став учасником конфлікту з касиркою: «Коли я тактовно попросив, щоб спілкувалися зі мною державною мовою, її ніби щось укусило, вона категорично відмовилася це робити, обізвала мене нацистом і сказала, що «ми їх тут скоро повбиваємо».

До «Епіцентру» звернулася блоґерка Тамара Лозова з проханням дати пояснення. На офіційній сторінці мережі гіпермаркетів у Facebook вона зазначила, що їй і самій доводилося спілкуватися з грубими касирами, і попросила керівництво магазинів попрацювати над менеджментом.

За словами блоґерки, Олександру телефонували з «Епіцентру», вибачилися і пообіцяли, що касирку звільнять. Однак у коментарях до допису представник компанії написав, що їхня працівниця нібито не називала чоловіка «нацистом».

"НАЦИСТ" — так касирка Епіцентру обізвала покупця за його українську мову. Цьому касирів вчить керівництво мережі??? Чи…

Gepostet von Тамара Лозова am Mittwoch, 10. April 2019

Читайте: Парубій вимкнув Вілкулу мікрофон і змусив виступати українською (відео)