За даними ЗМІ, ідеологом телемоста між NewsOne і «Россия 24» був Сергій Льовочкін

Ідея про телеміст між телеканалами NewsOne і «Россия 24» належала екс-главі Адміністрації президента часів Януковича, члену партії «Опозиційна платформа – За життя» Сергію Льовочкіну і була лише передвиборчою стратегією. Про це пише Українська правда з посиланням на власні джерела.

«За задумом колишнього глави Адміністрації президента Януковича, ідея з телемостом і його подальшою забороною мала мобілізувати електорат «Опозиційної платформи», – сказав співрозмовник.

Зазначається, що політсила планувала перетягти електорат від пропрезидентської партії «Слуга народу». Відсутність адекватної реакції на телеміст Володимира Зеленського відвернула б від «Слуги народу» частину патріотично налаштованого населення, а жорстка реакція – призвела б до перетікання електорату південно-східних областей партії Медведчука-Бойка.

Водночас у прес-службі нардепа заявляють, що він жодним чином не впливає на редакційну політику NewsOne, а сам Льовочкін вважає, що влада відреагувала на телеміст неадекватно та необґрунтовано.

Як повідомляв Інформаційний Акцент, увечері 7 липня ведучий телеканалу «Россия 24» Дмітрій Кисельов анонсував проведення телемосту «Треба поговорити» між Україною та Росією. Телеміст був запланований на 18-ту годину 12 липня. Ефір планував транслювати телеканал «NewsOne». Цю ідею розкритикувала низка українських політиків.

Будівлю телеканалу зранку 8 липня пікетували противники телемосту «Київ – Москва». Зокрема, під офісом «NewsOne» зібрала акцію протесту «Ні – інформаційній окупації України» партія співака Святослава Вакарчука «Голос».

Водночас під Офісом президента на Банковій у понеділок зібралися представники націоналістичних політсил. Активісти вимагали реакції президента Володимира Зеленського на телеміст телеканалу «NewsOne» з Росією.

У свою чергу, Володимир Зеленський звернувся до Владіміра Путіна і закликав лідера країни-агресора зустрітися у Мінську, щоби обговорити питання, «чий Крим і кого немає на Донбасі».

Пізніше на телеканалі «NewsOne» заявили, що скасували проведення телемосту через «прямі погрози фізичною розправою щодо журналістів та їхніх близьких».

Генеральна прокуратура України зареєструвала провадження за статтею про замах на державну зраду в зв’язку з намірами телеканалу «NewsOne» провести спільний телеміст з російським пропагандистським телеканалом «Россия 24».  За словами керманича ГПУ, на допит викликали всіх: від власника каналу до ведучого, який оприлюднив анонс.

Другий номер у списку ВО «Свобода» Андрій Білецький заявив, що  українські націоналісти вимагають негайно арештувати очільника політради «Опозиційної платформи – За життя», кума Путіна Віктора Медведчука за спробу провести телеміст із російським пропагандистським телеканалом.

Як відомо, власником телеканалів «112 Україна», NewsOne і ZIK є народний депутат від фракції «Опозиційний блок» Тарас Козак, який входить до найближчого оточення кума Путіна Віктора Медведчука.