Електромашина ERCV27 призначена для механізованого завантаження твердих побутових відходів

Корпорація «Богдан» презентувала першу українську повністю електричну вантажівку, виготовлену для данської компанії Banke Electromotive. Презентаці’ відбулася у стінах луцького ДП «Автоскладальний завод №1». Про це повідомляє прес-служба компанії.

Спецмашина ERCV27 здатна розвивати швидкість до 80 км/год. Запас ходу без підзарядки тягових батарей при повній допустимій масі становить 220 км, а термін їх експлуатації сягає 12 років. Вантажівка обладнана комбінованою вентиляцією, водяними опалювачами, системою відеонагляду та кондиціонером.

Електромашина ERCV27 призначена для механізованого завантаження твердих побутових відходів. Вона працюватиме у містах Європейського Союзу.

«Ця електрична техніка відповідає сучасним технічним стандартам і виготовлена згідно з європейськими екологічними нормами. Як відомо, від 2025 року містах Євросоюзу планують заборонити рух автівкам з дизельними двигунами. Тож виробництво таких вантажівок є не просто перспективним напрямком, а й необхідністю в умовах новітнього ринку», – зауважили у прес-службі «Богдану».

У корпорації наголошують, що екологічний транспорт – перспективна для України ніша, яку на теренах держави першим зайняв саме «Богдан». Українська компанія бачить перспективи у виробництві електричного спеціального транспорту для країн ЄС, які наразі проявляють чималий попит на таку екологічну техніку. У перспективі електромашинами можуть зацікавитися і українські міста, для яких питання екологічності транспорту стане визначальним.

Вироблена в Україні електромашина отримала схвальні відгуки у замовника – Banke Electromotive. Після завершення сертифікації у Данії розпочнеться її серійний випуск у рамках масштабного контракту з європейською компанією.

Водночас в українській корпорації звертають увагу, що Україна поки що не виявляє значного інтересу до подібної техніки, яка в усьому світі замінює застарілі машини, що псують довкілля.