Проект «Євроколія Варшава-Львів» передбачає будівництво комбінованої колії 1435/1520 мм на ділянці Львів-Перемишль

Корейська компанія UNINK зацікавилась проектом залізниці між Варшавою і Львовом. Про це повідомив Сергій Свистіль, віце-президент Торгово-промислової палати України, зазначивши, що представник корейської сторони провів ретельну роботу з відбору проектів. Про це інформує Інтерфакс-Україна.

«Делегат з Кореї тиждень працював на нашому стенді. В результаті він повідомив, що відібрані 15 проектів, опрацьовувати які приїде делегація вже в Україні. Серед проектів, що їх зацікавили – будівництво євроколії Варшава-Львів», – сказав Свистіль в рамках виставки «Expo 2017.Astana».

Також компанія UNINK цікавиться проектами будівництва Любельської вугільної шахти і карпатської вітряної електростанції на 36,3 МВт, сонячної електростанції Львівського  обласного клінічного діагностичного центру, Сколівської вітряної електростанції на 39,6 МВт. Свистіль додав, що інтерес до проектів будівництва сонячних електростанцій в Україні проявили також компанії з Малайзії.

Водночас Мінінфраструктури готує меморандум з інвестором з Китаю для розвитку залізничного сполучення у напрямку Київ-Львів-Варшава-Берлін, а також Київ-Одеса.

Довідка: Проект «Євроколія Варшава-Львів» передбачає будівництво комбінованої колії 1435/1520 мм на ділянці Львів-Перемишль. Загальна протяжність – 67 км. Конструкція комбінованої колії в такому варіанті передбачає прокладку чотирьох рейок і відповідних шпал. Ще в 2008 році Львівська міськрада оцінила проектні роботи в 6 млн євро. А Львівська залізниця у 2014 році підрахувала, що на будівництво самої дороги знадобиться більше 460 млн євро.

Крім України і Польщі, проект може зацікавити Румунію. Бухаресту поглиблення євроколії важливо тільки з продовженням до Чернівців і держкордону. Таким чином, відкривається новий транзитний коридор між портами Балтійського і Чорного морів. Якщо поглянути на карту, то стає очевидно, що маршрут між Ґданськом і Констанцою через Львів і Чернівці набагато коротший і простіший, ніж діючий через Словаччину та Угорщину. Участь Румунії дозволить залучити додаткові кошти. Однак в цьому випадку для України криються виклики. Якщо євроколія буде продовжена до Чернівців, то українські порти можуть втратити частину вантажів, а існування контейнерного поїзда Viking опиниться під питанням.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ