Тендер виграла польська компанія через різницю в ціні лише в тисячу гривень

У 2016 році КП «Київпастранс» закупило для потреб столиці 11 польських трамваїв PESA моделі 71-414К. У 2014 році цей рухомий склад мала закупити російська компанія «Мосгортранс», але зрештою відмовилась від цієї ідеї. Крім того, фактично ці трамваї є спільним виробництвом Росії та Польщі. Про це повідомив у Фейсбуці народний депутат від ВО «Свобода» Михайло Головко.

За його словами, для виробництва 120 трамваїв для Москви було створено спільне підприємство «PESA» і «УВЗ» («Уралвагонзавод»), яке і виробляло трамваї моделі 71-414.

«Також інформація була опублікована на російському транспортному форумі, де зазначалося, що моделі трамваїв 71-414 вироблялися в Єкатеринбурзі на Уральському заводі транспортного машинобудування. Аби приховати в Україні цю інформацію «PESA» зареєструвала ці вагони під другою назвою «71-414 К», а рік випуску 40 вагонів, які замовив КП «Київпастранс», було вказано 2017. Сама корпорація «УВЗ» була заснована Указом Президента РФ Владіміра Путіна №1102 від 27 серпня 2007 року!!!», – пише він.

Головко нагадав, що в липні 2017 року відбувся тендер через систему «ProZorro» на закупку сорока 26-метрових трамваїв для КП «Київпастранс» для подальшого використання на правобережній лінії швидкісного трамвая. Тоді в тендері участь взяли дві компанії – Українська компанія зі Львова «Електрон» та польська компанія «PESA». В кінцевому підсумку перемогу здобула «PESA», яка запропонувала ціну в 1 млрд 813 млн 199 тис. грн, яка була лише на тисячу гривень меншою від ціни «Електрона» (1 млрд 813 млн 200 тис. грн).

«В результаті майже 2 млрд грн пішли не українському підприємству, не були вкладені у вітчизняну транспортну промисловість, а злочинно віддані польській компанії, що значно вдарило по економіці України», – обурився «свободівець».

Також він повідомив, що направив депутатський запит до правоохоронних органів з вимогою провести перевірку щодо дотримання норм законодавства України при проведенні публічних закупівель через систему «ProZorro» швидкісних трамваїв КП «Київпастранс» в липні 2017 року. А у випадку виявлення ознак корупційного правопорушення або будь-якого іншого правопорушення – притягнути винних осіб до передбаченої законом відповідальності.

Головко також уточнив, що в 2016 році меморандум про співпрацю з польським заводом підписав столичний голова Віталій Кличко.

Через різницю у 1000 грн. майже 2 млрд. грн. пішли не українському підприємству, а злочинно віддані польській компанії…

Posted by Михайло Головко on Freitag, 9. Februar 2018

БЕЗ КОМЕНТАРІВ