На кінець року метро в Києві отримає близько 600 млн грн збитків через перевезення пасажирів за заниженими тарифами

Економічно обґрунтований тариф на проїзд у столичному метро має складати понад 6 гривень. Причому ця ціна не враховує оновлення поїздів, вагонів та будівництва нових станцій підземки. Про це повідомив голова київського метрополітену Віктор Брагинський в інтерв’ю виданню Ліга. Бізнес.

«З урахуванням інвестиційної складової, тариф сьогодні повинен бути 6,68 грн. Але це без урахування будівництва нових станцій та закупівлі рухомого складу. Такі витрати історично брало на себе місто», – уточнив чиновник.

За його словами, київська підземка на кінець року отримає близько 600 мільйонів гривень збитків через перевезення пасажирів за заниженими тарифами.

«Ми півроку працюємо з тарифом, який не покриває собівартість, дотацій немає, а держава не компенсує перевезення пільговиків. Тому чекаємо за підсумками року збиток на рівні 600 млн грн», – зазначив голова КП «Київський метрополітен».

За словами Брагинського, на сьогоднішній день собівартість однієї поїздки в столичному метро становить 5,65 грн. Ця сума включає в себе витрати на електроенергію, яка з 2015 року подорожчала на 400 млн грн для підприємства.

Як повідомляв Інформаційний Акцент, з 15 липня у столиці зросли ціни на проїзд у метро до 5 гривень, у наземному транспорті – до 4 гривень. Крим того, на одну гривню підвищились тарифи у 26 комунальних маршрутках.

Причинами підняття тарифів на проїзд називають зростання цін на пальне, електроенергію, запчастини та збільшення мінімальної зарплати.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ