На більшості автошляхів столиці немає відокремлених велосипедних доріжок, а швидкість автівок часто дуже велика

Попри те, що Правила дорожнього руху забороняють велосипедистам віком старше 14 років їздити тротуаром, лише 34% з тих, хто користується двоколісним транспортом, не бояться виїжджати на проїжджу частину. Про це повідомляє Асоціація велосипедистів Києва.

66% велосипедистів Києва вважають за краще пересуватися тротуаром. І все через брак велоінфраструктури та безпечної поведінки водіїв авто. У вихідний день пропорція дещо змінюється: 40% їдуть по дорозі та 60% по тротуару.

Найінтенсивніший рух тротуаром зафіксовано на Набережному шосе, мосту Патона та на Троєщині, де у будній день за дві вечірні години проїжджають понад 300 велосипедистів.

«Щоб користувачі велосипедів, автомобілів і пішоходи в Києві комфортно співіснували, потрібно розвивати якісну велосипедну інфраструктуру», – наголошують в організації.

Навесні та влітку на основних перехрестях Києва Асоціація велосипедистів Києва за 2 години нарахувала 2 тисячі 157 велосипедистів у вихідний день та 2 тисячі 82 велосипедиста – у будній.

Чоловіки частіше користуються двоколісним транспортом, ніж жінки: в будній день на точках підрахунку було помічено 14% представниць прекрасної статі проти 86% чоловіків, у вихідний день жінок стало більше – 19% серед усіх користувачів велосипеда.

Також варто зазначити, що в шоломах їздив приблизно кожний четвертий велосипедист: 23% велосипедистів у вихідні дні та 25% – у будні.

  • Dimon S

    Не треба їм на дорогу. Велосипедист пішохода на смерть не зіб’є, а зустрінуться на дорозі два барани – на ровері і на авто – може бути купа жертв.

    • Виталий Кент

      Вбити не вб’є, але покалічити може гарненько ..

  • Олександр Кириленко

    ездить по дороге да но не везде припаркованые авто мешают

    • Виталий Кент

      “Нормальный” водитель (1,5-2,5 промилле) легко справляется с неправильно припаркованными машинами, но его надо ждать. А пока.. велосипедные дорожки (тротуар), но они не везде есть…