Зараз на трасах передбачається єдина ширина смуг руху 3,75 м та зупинкова смуга у 2,5 м

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує оптимізувати ширину смуг руху на автомобільних дорогах загального користування. Про це інформує прес-служба відомства.

«Ми почали роботу над оновленням будівельних норм щодо проектування автомобільних доріг загального користування. Зараз на трасах передбачається єдина ширина смуг руху 3,75 м та зупинкова смуга у 2,5 м, що є небезпечною шириною для зупинки, наприклад, вантажного автомобіля. Тому тепер при будівництві трас плануємо передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту та розширення зупинкової смуги. Це унеможливить перевищення дозволеної швидкості на дорогах та сприятиме підвищенню безпеки руху», – повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Відповідно до запропонованих змін, ширину крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту пропонується звузити з 3,75 м до 3,5 м. Крім того, за рахунок оптимізованої лівої смуги на дорогах 1 і 2 категорій планується робити зупинкову смугу шириною не 2,5 м, а 3 м.

«Влаштування більш безпечних зупинкових смуг сприятиме уникненню можливих зіткнень при зупинках на трасах», – додав Лев Парцхаладзе.

Згідно з проектом ДБН, такі норми мають стати обов’язковими при новому будівництві швидкісних трас та робитися за можливістю при проведенні реконструкції доріг.