Центральні російські телеканали обговорюють етикетку на банці як акт агресії проти «русскава міра»

Креативне агентство «Tabasco» розробило дизайн партії згущеного молока із зображенням видатних українок – Ярослави Бандери, Олександри Скоропадської та Віри Коцюбинської. Про це пише у Facebook народний депутат, керівник Центру військово-політичних досліджень, координатор групи «Інформаційний опір» Дмитро Тимчук.

«Завдяки нестандартній подачі звичайне згущене молоко вже зробило для популяризації трьох видатних жінок більше, ніж всі просвітницькі акції разом узяті. Подивіться на статистику пошукових запитів в мережі – і все стане очевидно», – зазначає Тимчук.

Також, за його словами, російським пропагандистам «просто зірвало дах».

«Центральні російські телеканали з піною у рота обговорюють етикетку на банці (!) як акт агресії проти русскава міра. Приблизно також вони обговорювали наші ролики соціальної реклами до 70-річчя Перемоги. Кремль чудово усвідомлює, що для відродження національної пам’яті інструменти, які виходять на побутовий рівень та на рівень масової культури, значно ефективніші, ніж стандартний офіціоз. Тому і сприймають дизайн згущеного молока як ідеологічну зброю», – наголошує коордиатор «Інформаційного опору».

Він також повідомив, що згущене молоко їде на Донбас.

«Уже в найближчі дні наші хлопці та дівчата на фронті отримають солодкі подарунки від Tabasco. Можу лише уявити, як заволають в Росії, коли банка з прізвищем Бандери з’явиться на передовій», – резюмував він.