Глава Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко

Упродовж другої декади листопада цінові тенденції на споживчому ринку соціально значущих продовольчих товарів були наступними: зростання спостерігалося на 17 найменувань товарів із 23, що підлягають державному моніторингу.

Із 11-го по 20-е листопада суттєво подорожчало вершкове масло – 1,5 гривні на кілограмі, або майже на 1%. Відтепер масло коштує в середньому 160 гривень за один кілограм. У той же час світова тенденція – це здешевлення вершкового масла. За останній місяць ціна на масло в ЄС знизилась на 7%.

Найвищий приріст продемонстрували молочні вироби, м’ясо та соняшникова олія – від 20 до 30 копійок на одному кілограмі або літрі. Так, зокрема, соняшникова олія подорожчала на 30 копійок за літр, або на 1%. Відтепер середня ціна олії складає 33,3 грн. Яловичина теж додала в ціні 30 копійок за кілограм, або 0,3%. На 20 листопада яловичина з кісткою коштує в середньому по країні 112,6 грн. за кілограм. На 25 копійок подорожчали сир м’який і сало, на 20 копійок – курка у тушці, молоко і сметана.

За цей невеличкий проміжок часу ТОП-3 найбільших подорожчань в регіонах склали:
1. свинина на Чернігівщині – 6,5 грн на одному кілограмі, або 7,2%
2. вершкове масло у Київській області – майже 6 грн, або 3,5%
3. куряча тушка на Житомирщині – 3,1 грн, або 6%.

Джерело: Олексій Дорошенко

БЕЗ КОМЕНТАРІВ