У жовтні більшість нардепів РПЛ, зокрема і Олег Ляшко, підтримали санкції проти «112» та «NewsOne»

Попри те, що Радикальна партія Олега Ляшка підтримувала санкції проти «112 каналу» та NewsOne, у третьому кварталі 2018 року політсила оплатила рекламу на цих телеканалах на цза гроші, отримані з Державного бюджету. Про це повідомляє у Facebook Комітет виборців України.

Упродовж липня-вересня РПЛ витратила на рекламу по ТБ 3 мільйони гривень.

Із них 900 тисяч бюджетних гривень отримав телеканал «112». Наприкінці серпня ТОВ «Інформаційне агентство «112-Україна» перерахували гроші за «розміщення інформаційного відеоматеріалу в ефірі телеканалу».

Ще 900 тисяч гривень отримала ТОВ «Новини 24» за «розміщення інформаційних роликів в ефірі телеканалу «NewsOne» (у звіті телеканал названо «NEWSONT»: найімовірніше, описка).

Це вже не перший випадок, коли РПЛ платить за рекламу на цих телеканалах за бюджетні кошти. У ІІ кварталі 2017 року партія перерахувала ТОВ «Інформаційне агентство 112-Україна» 3 млн бюджетних гривень, у ІІ кварталі 2018 року – 1,7 млн грн.

«З одного боку, Радикальна партія підтримує санкції щодо «112» каналу та NewsOne, звинувачуючи їх в російській пропаганді. З іншого боку, за місяць до голосування в Раді перераховує цим каналам значні суми коштів за розміщення рекламних роликів, що виглядає, м’яко кажучи, нелогічно», – наголосив голова КВУ Олексій Кошель.

«При цьому йдеться про витрачання саме державних коштів, отриманих партією з бюджету», – додав він.

Загалом у липні-вересні РПЛ витратила 12,9 млн грн. Третину коштів (4,8 млн) партія спрямувала на рекламу (3 млн – на рекламу по ТБ і 1,5 млн – на друковані ЗМІ).

При цьому із 12,9 млн витрат лише 87 тисяч грн були власними коштами партії. Решта – гроші з держбюджету (дані – відповідно до звіту партії про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за ІІІ квартал 2018 року).

Радикальна партія купила рекламу на «112» і NewsOne за держкоштиУ ІІІ кварталі 2018 року Радикальна партія Олега Ляшка…

Gepostet von КОМІТЕТ ВИБОРЦІВ УКРАЇНИ am Dienstag, 13. November 2018

Нагадаємо, у жовтні більшість нардепів РПЛ підтримали санкції проти «112» та «NewsOne». Відповідну постанову Верховної Ради підтримали 16 депутатів, зокрема і лідер поітсили Олег Ляшко. Ці канали підозрюють у використанні «дискурсивних практик російської імперсько-шовіністичної пропаганди».