Політолог Петро Олещук

На відміну від деяких політиків, я не бачу особливих причин «розганяти» про повернення техогляду.

По-перше, ще ніхто нічого не повертає. Це лише внесення відповідного проекту для обговорення. Що буде у кінцевому варіанті – неясно.

По-друге, впровадження техогляду – вимога Угоди про асоціацію з ЄС. Так, є там і таке. Отже, проголошуючи рух до ЄС, ми будемо змушені техогляд впроваджувати. Але, зрозуміло, не такий, який у нас був раніше. І він має проводитися в залежності від віку авто. А для нового авто – не проводитися 4 роки взагалі. Ну і, звісно, сам техогляд мають проводити приватні компанії.

По-третє, особисто я вважаю, що питання техогляду має бути розділеним щодо приватного транспорту і перевізників. Ні для кого не є секретом, які транспортні засоби возять пасажирів в Україні. Їхній стан – одна з найбільших небезпек для громадян. Отже, всі ці вимоги щодо техогляду мають стосуватися передусім перевізників пасажирів.

Власне, на етапі обговорення законопроекту і мають бути знайдені запобіжники, аби все це не перетворилося на чергове корупційне болото.

Джерело: Петро Олещук