Експерти переконані: Порошенко уже почав передвиборну кампанію

Президент Порошенко своїм новорічним зверненням дав старт виборчій кампанії, а протягом 2018 року він торуватиме собі шлях до другого президентського терміну, піарячись на трьох головних темах. Про це йдеться у статті Апострофа.

Експерти переконані: головною фішкою Порошенка, за президентства якого Україна отримала безвізовий режим із Євросоюзом, буде євроінтеграція. Глава держави експлуатуватиме цю тему увесь 2018-й. До того ж, він не забуватиме наголошувати на тому, що наступним кроком України є вступ до НАТО та Європейського Союзу.

Політичний аналітик Міжнародного центру перспективних досліджень Ігор Петренко не виключає й того, що під вибори буде проведено референдум про вступ до НАТО та ЄС: «Зрозуміло, що членство України не стоїть в Європі на порядку денному, але як політична технологія це може спрацювати: якщо ви голосуєте за вступ до НАТО і ЄС, значить, ви повинні проголосувати за Порошенка, він же піднімає це питання, він щодо нього хедлайнер».

Другою топ-темою для піару Порошенка, на думку політолога Петра Олещука, стане обмін полоненими, оскільки завдяки своїй посаді тут він має козир, недоступний для інших політиків: «Крім того, обмін полоненими – це можливість для президента заявити про успішність реалізації Мінських угод та їх перезавантаження. Таким чином підкреслюється ефективність Мінських домовленостей».

І, звісно ж, іще однією темою, яку Порошенко активно використовуватиме для своїх цілей, є фронтові досягнення. Зокрема, він  експлуатуватиме тему миротворців, бюджету армії та нового озброєння для фронту.

Тим не менше, у військовій темі Порошенка далеко не завжди можуть очікувати успіхи, позаяк багато хто добре пам’ятає його обіцянку «зупинити війну».

Читайте: Порошенко намагається водити Захід за ніс імітацією реформ