Прохор Антоненко: Чому «опозиційні» фракції Київради не захотіли прибрати рекламу з історичної частини Києва

Прохор Антоненко, депутат Київради

Хотілось би вірити, що в центрі міста киянину або гостю столиці бодай у майбутньому можна буде зробити фото не на тлі реклами, а на тлі історичних пам’яток нашого міста.

Незважаючи, що більшість киян категорично виступає за зменшення кількості рекламних носіїв, що заполонили столицю, Віталій Кличко за три роки свого керування Києвом навіть не намагався розв’язувати дану проблему.

Рекламні носії заполонили столицю

Мешканці міста підписали дві петиції, які набрали більше 10 тисяч голосів, з вимогою прибрати всю рекламу з центральної та історичної частини міста https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=937 та зменшити кількість зовнішньої реклами в Києві на 50% https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=441

В результаті влада вимушена була почати якісь дії, тож внесла проект рішення «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 26 січня 2012 року № 20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві» з внесенням правок до цього проекту комісією транспорту, зв’язку і реклами. Але процес штучно затягують і немає особливої впевненості, що проблема надлишку рекламних носіїв у місті не закінчиться банальним перерозподілом ринку під владу і наближених (найбільших) операторів.

Вчора комісія Київради розглядала правки щодо форматних зон. В проекті рішення є чотири зони, що визначають, які саме носії реклами мають право бути в певній частині (зоні) міста.

Поясню в загальних рисах суть зонування:

  1. Нульова зона (жовтий колір) – заборонена вся реклама.
  2. Перші зона (червоний колір) – дозволені сітілайти (розмір рекламних носіїв до 2,16 кв.м.).
  3. Друга зона (синій колір) – борди (до 8 кв.м.).
  4. Третя зона (зелений колір) – борди (до 36 кв.м.) 5. Четверта зона (помаранчевий колір) – борди (до 75 кв.м.).
Пропозиція зонування департаменту архітектури КМДА

Моя пропозиція як депутата була в значному розширенні нульової зони (за основу взяті межі схеми охоронної зони об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в Києві, межі схеми ландшафту і історії «Історичний ландшафт Київських гір і долини р. Дніпра, межі пам’ятки містобудування «Вулиця Хрещатик»), розширення першої, другої зони та зменшення четвертої зони в спальних районах Києва.

Пропозиція щодо зменшення реклами в столиці

Зрозуміло, що такою пропозицією були незадоволені присутні представники рекламного бізнесу, проте дуже здивувала позиція деяких депутатів, особливо з «опозиційних» фракцій «Батьківщини» та «Самопомочі», які почали відверто лобіювати рекламний бізнес та не підтримали заборону реклами в історичній частині міста, на набережних Дніпра і зменшення кількості зовнішньої реклами загалом.

А згодом я дізнався, що в лавах київської «Самопомочі» перебуває один з найбільших операторів розміщення білбордів у столиці http://kyiv.samopomich.ua/charuha-reklama. Ось такий секрет Полішинеля.

Джерело: Прохор Антоненко

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ