У корпорації стверджують, що рішення про закриття проекту ухвалили через вандалізм

Кондитерська корпорація Roshen закриває соціальний проект зі встановлення та підтримки раніше встановлених у містах по всій території України дитячих майданчиків. Про це повідомляє прес-служба корпорації.

У компанії, зокрема, зазначили, що цього року зі всіх ігрових майданчиків знімуть логотип Roshen.

Причин такого рішення декілька, однак ж головними факторами називають недбале ставлення та вандалізм.

«Були навіть випадки, коли інші підприємства перефарбовували конструкції, чіпляли на наші майданчики свої логотипи і заново дарували майданчики місту, у кращому випадку – майданчики просто демонтували», – заявила директорка із розвитку соціальних проектів Roshen Ірина Пономаренко.

За її словами, ухвалювати рішення про подальшу долю конструкцій корпорація не може, оскільки фактично майданчики не належать Roshen.

Читайте: Дорожезний спортмайданчик на Львівщині зруйнувався через півроку після відкриття