У Британії оштрафували російський пропагандистський телеканал

Британський медіарегулятор Ofcom оштрафував пропагандистський телеканал Russia Today на 200 тисяч фунтів стерлінґів за порушення правил медіаринку. Ідеться про висвітлення новин щодо отруєння колишнього офіцера ГРУ Сергія Скрипаля та його доньки у Солсбері. Про це повідомляє Huffington Post із посиланням на заяву регулятора.

«Ofcom оштрафував російський телеканал Russia Today на 200 тисяч фунтів стерлінґів за порушення правил медіаринку Великої Британії», – ідеться у повідомленні.

У компанії заявили, що кремлівський телеканал у деяких новин щодо отруєння Скрипалів намагався виправдати РФ у цьому злочині.

Як додали в Ofcom, RT порушив правила щодо неупередженості у сімох випусках новин із 17 березня до 26 квітня 2018 року.

Читайте: Росіяни створили гру «Наші в Солсбері» з маршрутом отруйників