Популярний лоукостер рекламуватиме Київ як місце для відпочинку влітку

Найбільший європейський лоукост-авіаперевізник Ryanair розпочав літню рекламну кампанію, спрямовану на промоцію туристичного Києва для літнього відпочинку. Про це повідомив начальник Управління туризму та промоцій КМДА Антон Тараненко на сторінці в Facebook.

«Українська столиця стала «гарячим» новим напрямком для мандрівників. Київ, розташований на берегах Дніпра і наповнений таємничими «перлинами», чарівними соборами, історичними вулицями з бруківкою та смаколиками, не схожими на те, що ви коли-небудь куштували», – зазначено в рекламному дописі авіакомпанії.

За словами Тараненка, рекламна кампанія триватиме до 29 липня цього року. Вона орієнтована на ринки Німеччини, Великої Британії та Ірландії.

Головні меседжі кампанії – «Відпустка твоєї мрії у Києві», «Твій ідеальний вікенд у Києві», «Насолоджуйся літом у Києві», «Київ подієвий» (промо літніх фестивалів), «Київ екстремальний» (промо туру до Чорнобиля).

В минулому році ми домовились про співпрацю з Ryanair. ✈️Сьогодні найбільша лоукост авіакомпанія Європи стартувала…

Gepostet von Anton Taranenko am Freitag, 21. Juni 2019

Читайте: До кінця року в Чорнобилі очікують до 100 тисяч туристів (фото)