Українцям розповіли особливості використання лоукостів

Завдяки безвізовому режиму з країнами ЄС в Україні протягом 2017 року можуть почати працювати нові лоукостери, які допоможуть українцям відчути справжні переваги отриманого «безвізу». Про це розповів представник сервісу для мандрівників TripMyDream Андрій Буренок, передає delo.ua.

За словами експерта, досягти максимальної економії кожен громадянин може тільки в тому разі, якщо забронює квитки за 2-3 місяці, а ще краще – за півроку. Але занадто поспішати також не варто, оскільки більшість лоукостерів не дозволяють скасувати політ. Крім того, вони можуть перенести політ на іншу дату – але з доплатою.

«Під час пошуку квитків варто частіше чистити cookies: під час повторного пошуку на одну і ту ж дату компанія може підняти ціну, припускаючи, що пасажирові дуже потрібно летіти, і він готовий заплатити більше. Ще краще – увімкнути в браузері режим «інкоґніто», – порадив Буренок.

Він також зауважив, що  є багато міфів про лоукостерів, наприклад, що вони використовують старі літаки.

«У різних лоукостерів різні стандарти, але в середньому вони намагаються не експлуатувати один борт довше п’яти років. Наприклад, середній вік літака Wizz Air – 4,5 року, FlyDubai -3,9 років, той же показник у Lufthansa – 11,3 року, у МАУ – 12,5 років», – пояснив бізнесмен.

Проте, додав він, є і реальні обмеження, про які варто пам’ятати людям, які летять лоукостером.

«Наприклад, бюджетні авіакомпанії можуть взяти 30-50 євро за реєстрацію на рейс в аеропорту. Вихід є: реєструватися онлайн за добу-дві до вильоту. Ще варто заздалегідь подбати про розміри дозволеної ручної поклажі – у всіх лоукост-компаній вони відрізняються, хоча максимальний допустима вага всюди становить 10 кг. За провезення багажу, нагадаю, доведеться платити окремо», – підкреслив експерт.

Крім того, низькотарифна авіакомпанія рідко годує на борту і може не надавати деякі супутні послуги, наприклад не подавати автобус до трапу літака.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ