Скандальні відео з Зеленським створювало агентство Postmen, з яким співпрацює Порошенко

Скандальні відео про кандидата у президенти Володимира Зеленського робило агентство, що веде сторінки чинного Президента України Петра Порошенка в соціальних мережах. Про це свідчить журналістське розслідування theБабель.

Видання проаналізувало вісім популярних політичних сторінок у соціальних мережах. На трьох із них – «Успішна Україна», «Порошенко 2019» і офіційному акаунті президента – адміністратори агітували голосувати за Порошенка і публікували позитивні відео про нього. На решті п’яти – «Цинічний Бандера», «Міністерство бариг», «Зрада\перемога», «Жовта стрічка», «Бойкот Партії регіонів» – розміщували «чорний» піар проти його конкурентів на виборах.

Усі ці сторінки підв’язані на один і той же номер телефону, а їх просуванням займається агентство Postmen, що, зокрема, створює і монтує ролики.

За підрахунками видання, в цих восьми спільнотах витрачали на просування одного ролика від 1 тисячі до 50 000 доларів.

«Точну суму знає тільки адміністратор рекламного кабінету, але нижній поріг – 1 тисячу доларів – замовник точно витратив. Ми підрахували витрати на просування відео з антирекламою за мінімальною ціною – це два мільйони гривень. Реальна вартість може бути більше приблизно уп’ятеро», – ідеться у повідомленні.

Завідувач відділу Головного управління інформполітики Адміністрації Президента Володимир Горковенко підтвердив у коментарі виданню, що Порошенко дійсно користується послугами агентства Postmen, але не уточнив, в яких обсягах. На запитання про те, чи замовляли агентству «чорні» ролики про конкурентів, Горковенко не відповів.

Читайте: У Мережі з’явився новий провокаційний ролик із Зеленським (відео)