Співробітник компанії випадково натиснув не на ту клавішу

Співробітник американської корпорації Google із товстими пальцями випадково натиснув не на ту клавішу і запустив рекламу на відкритій біржі, де можна купувати і продавати рекламне місце. Людська помилка обійдеться компанії у 10 мільйонів доларів. Про це повідомляє Irish Times.

Під час тренінгового завдання, коли показували, як працює автоматизована система розміщення реклами, чоловік подав замовлення «купити» рекламу. Реклама була у вигляду порожнього жовтого прямокутника. Вона автоматично розмістилась на сайтах та додатках США та Австралії, веб-сторінках США та Австралії на 45 хвилин.

Компанія вже пообіцяла компенсувати витрати тим, хто розмістив її тестовий логотип.

Замовлення, розміщене ним, передбачало виплату 25 центів на кожну тисячу переглядів рекламного оголошення при тому, що вартість оренди всієї рекламної площі становить від 2 до 4 доларів.