Рекламу фастфуду на телебаченні до 21 години також планується заборонити

У Великій Британії на законодавчому рівні хочуть обмежити рекламу фаст-фуду – передає ВВС.

Якщо відповідний законопроект ухвалять, ні Google, ні Facebook не матимуть права показувати рекламу шкідливих продуктів харчування до 9 години вечора.

Ініціативи поки різні: є ідея заборонити будь-яку рекламу фастфуду до потенційного часу сну дітей, однак можуть бути обмежені лише відеобанери, а текстова реклама не підпаде під заборону.

У свою чергу виробники реклами проти таких запроваджень. Представники магазинів називають ініціативу несвоєчасною, посилаючись на очікувані труднощі у забезпеченні продуктами харчування після виходу Британії з ЄС.

Водночас уряд країни прагне зрівняти правила для традиційних медіа та Інтернету, оскільки рекламу фастфуду на телебаченні до 21 години також планується заборонити.

Читайте: Єлизавета II виявилася власницею філії McDonald’s