Новим матеріалом вже зацікавилися в Китаї, Японії й Південній Кореї

Учені з Нідерландів працюють над розв’язанням проблеми заторів, зменшенням кількості аварій та заощадженням на ремонтних роботах. Про це повідомляє Ecotechnica.

Першим проектом експертів Делфтського технічного університету стало асфальтове покриття, що містить сталеві волокна та може самовідновлюватися.

Під впливом магніту асфальт і волокна в його складі нагріваються, а дрібні тріщини затягуються. Таким чином, щоби провести ремонт дороги, не потрібно перекривати відрізок на кілька днів і замінювати покриття – досить прогнати дорогою електромагнітну машину.

Інноваційний асфальт обійдеться на 25% дорожче за традиційний, але термін його служби збільшиться вдвічі.

Вчені також планують удосконалити технологію і використовувати сталеві волокна в асфальті для підзарядки електрокарів. Поки автомобіль стоятиме у заторі або перед світлофором, він зможе підзарядитися.

Інший проект голландських вчених – це вдосконалений бетон з підвищеною міцністю. Традиційний метод будівництва бетонних конструкцій передбачає установку сталевих балок, які утримують вагу при тріщинах і розломах. Однак у разі пошкодження цілісності в покриття потрапляє вода і солі – внаслідок цього балки іржавіють. Фахівці вважають, що, заповнюючи тріщини, можна уникнути корозії.

Дослідники пропонують додавати до складу бетону спеціальну бактерію, що живе понад 200 років та виробляє карбонат кальцію, а він, у свою чергу, заповнює тріщини.

Поки що суворі закони не дозволяють вченим проводити експерименти з бетонними конструкціями в Європі та США, але новим матеріалом вже зацікавилися в Китаї, Японії й Південній Кореї.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ