Раніше петиція щодо будівництва трирівневої розв’язки біля станції метро «Шулявська» набрала необхідні для розгляду 10 тисяч підписів

Трирівневу розв’язку з реверсним розподільчим кільцем внесли до складу техніко-економічного обґрунтування транспортної розв’язки на Шулявці. Відпевідне рішення ухвалили в КМДА. Про це написав на своїй Фейсбук-сторінці автор проекту Віктор Петрук.

«Крига скресає. 21 серпня на робочій нараді перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, у присутності заступника голови КМДА з питань транспорту Миколи Поворозника, заступника директора Департаменту транспорту Богдана Тимченка  та керівників низки транспортних комунальних підприємств дав усне доручення директору КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва» Максиму Калініну включити трирівневу розв’язку з реверсним розподільчим кільцем до складу ТЕО шулявської розв’язки», – написав Петрук.

Він додав, що дирекції рекомендували не виносити ТЕО шулявської розв’язки на розгляд містобудівної ради до завершення розробки третього проектного варіанту – трирівневої розв’язки з реверсним розподільчим кільцем.

«Дійшли спільного висновку, що, враховуючи суспільний резонанс, петиція на підтримку трирівневої розв’язки не може бути розглянута та відхилена формально, без фахового розгляду відповідного техніко-економічного обґрунтування», – написав Петрук.

За його словами, додаткові роботи з розробки ТЕО трирівневої розв’язки будуть виконані орієнтовно до 15 вересня та фінансуватимуться з позабюджетних джерел.

Нагадаємо, петиція щодо будівництва трирівневої розв’язки біля станції метро «Шулявська» набрала необхідні для розгляду 10 тисяч підписів.

Навесні Київська адміністрація розглядала сім варіантів реконструкції дорожньої розв’язки біля станції метрополітену «Шулявська».

БЕЗ КОМЕНТАРІВ