Термінали повинні поліпшити зв’язок між населенням і поліцією, а також можуть допомогти в екстрених ситуаціях

26 березня у столиці України презентували інформаційні термінали Національної поліції. Перші два зразки вже доступні для користування –щоправда, поки що в тестовому режимі. Вони повинні поліпшити зв’язок між населенням і поліцією, а також можуть допомогти в екстрених ситуаціях. Про це інформує прес-служба Нацполіції.

Перший термінал встановили навпроти головного управління Нацполіціі за адресою вулиця Володимирська, 15.

Глава Національної поліції Києва Андрій Крищенко, що нововведення буде зручним не тільки для населеня, але і для правоохоронців, адже воно істотно зменшить паперову роботу і прискорить обробку викликів. Зовні термінали дуже схожі на ті, що можна побачити в торговельних центрах. Щоправда, рахунок мобільного телефону вони не поповнюють. Натомість пристрій має безліч інших функцій. Скориставшись ним будь-який житель столиці може:

  • повідомити про правопорушення, свідком якого він став;
  • дізнатися адресу і контактні дані свого дільничного офіцера;
  • заявити про факт корупції;
  • подивитися карту небезпечних місць в своєму районі чи місті в цілому;
  • отримати безкоштовну правову допомогу;
  • побачити інформацію про зниклих людей або тих, кого розшукують правоохоронці;
  • викликати поліцію.

Повідомлення одразу потрапить на лінію «102».

Крім того, термінал має ще низку інших функцій, наприклад, запис на прийом до керівництва відділення, а вибравши вкладку «Я дитина» неповнолітні можуть повідомити про те, що опинилися в біді. На даний момент в Києві встановили два таких термінали: за адресою вулиця Володимирська, 15 (біля входу в головне управління Нацполіціі) і в Шевченківському управлінні поліції (вулиця Старовокзальна, 12). Наступний район, в якому встановлять термінал, Голосіївський. У найближчих планах встановити такі інформаційні щити в кожному районі столиці та перенести цей досвід в інші міста України.