Продавчиня «КОСМО» відмовилась надавати послуги державною мовою

В одному зі столичних магазинів мережі «КОСМО» стався конфлікт через прохання покупчині говорити із нею українською мовою. Про це у соцмережі Facebook повідомила Оксана Дзюбенко.

«Як завжди, на обслуговування російською ввічливо прошу: «А можна, будь ласка, державною мовою». На що у відповідь побачила зневажливий погляд й ігнорування; повторюю вдруге, у відповідь: «Мнє так удобно», – розповіла жінка.

Вона додала, що хотіла сфотографувати бейджик з іменем продавчині, натомість остання «з піною з рота намагалася вирвати його у жінки з рук, а потім вибігла, залишивши порожню касу». Інша продавчиня не захотіла називати імені колеги, пославшись на конфіденційність інформації.

«На що я прошу покликати попередню особисто. Вона виходить, я знову дістаю телефон, щоб сфотографувати її бейджик, але тут вона йде далі: знову намагається вирвати в мене телефон, при цьому штовхнувши мене на стійку з товаром! Шок…», – уточнила Оксана Дзюбенко.

Та додала: «Поруч покупець в аналогічному стані… Моя 10-річна донька – в сльози, дитиною починає трусити, я її заспокоюю та викликаю поліцію. Дуже швидко приїхали, продавчиня Олена (як я вже з’ясувала) швидко вийшла та почала просити вибачення, мотивуючи свій хуліганський вчинок боязню «потрапити в Інтернет».

Жінка розповіла: заяву у поліцію не написала, залишила лише відгук у «Книзі скарг і пропозицій». Однак опісля інциденту до магазину прийшли батьки продавчині Олени і почали з’ясовувати з жінкою стосунки.

«Цікавий нюанс: батьки розмовляють українською, їхня донька з ними теж. Її мама навіть почала повчати мене, як виховувати мою доньку, бо я, бачте, не вмію це робити, а треба її виховувати так, щоб вона не лякалася при вигляді бійок, а була до цього готова, бо світ – жорстокий. На цьому моменті я знову пошкодувала, що відпустила поліцію», – резюмувала жінка.

Як відреагували у соцмережі: