Розмови про підземку у Львові тривають ще з радянських часів

Депутати Львівської міської ради 11 липня підтримали петицію про розмороження проекту будівництва у місті метрополітену. Про це повідомляє Zaxid.net.

Відповідну петицію зареєстрував автор ініціативи Василь Лозовий ще 14 травня, а 14 червня вона набрала необхідну кількість голосів.

За словами Лозового, за 10 років Винники, Брюховичі, Лисиничі, Сокільники, Скнилів, Малехів і Дубляни можуть стати територією Львова, що спричинить ще більше перевантаження громадським транспортом та транспортні колапси.

«У нас є система РАДАН, створена в 1994 році, яка дозволяє створити метрополітен на досить адекватній платформі, вона працює за принципом магнітної подушки: дозволяє рухатись вагонам над землею», – запевнив Лозовий.

Також Лозовий також назвав ймовірні станції метро: «Пропоную згадати про Парк імені Івана Франка, там може бути перша станція Університет, далі Цитадель, там де Сховище, Погулянку, де взагалі ніякої архітектури немає, а далі: Коновальця, Кн. Ольги, Сихів».

Після рішення ЛМР на підтримку петиції департамент житлового господарства та інфраструктури Львова має розробити дорожню карту щодо вирішення цього питання.

До слова, розмови про підземку у Львові тривають ще з радянських часів. Після невдалої спроби в середині 80-х провести лінію підземного трамваю, через що пошкодили історичні будівлі, цю ідею відкинули.