Мінісеріал від каналу HBO про Чорнобильську АЕС став найрейтинговішим в історії за даними ресурсу IMDb

На федеральному російському каналі «Росія 24» у рамках вечірнього випуску новин вийшов великий сюжет про серіал «Чорнобиль» американської телекомпанії HBO. Ведучий Станіслав Натанзон звернув увагу на історичні неточності в сюжеті та зробив акцент на речах, які нібито «перебрехали» продюсери HBO. Про це повідомляє УНІАН.

Однак у підсумку ведучий сам збрехав. Увагу на це звернув журналіст «Дождя» Ілля Шепелін. У сюжеті Натазон зазначає, що у серіалі повно неточностей, таких, наприклад, як склопакети в будинках, яких не було в 1986 році. Однак він звертає особливу увагу на «брехню» про академіка Легасова, який допомагав у ліквідації аварії. Так, у серіалі показується, як Легасов записує на касети свою правду про аварію, після чого ховає їх на вулиці, намагаючись не потрапити на очі агенту КДБ. За словами Натанзона, Легасову ніхто не заважав розповідати правду про катастрофу на Чорнобильській АЕС. Ба більше, він вільно публікувався в ЗМІ, свідченням чого є його стаття в газеті «Правда» від 1987 року. Також він стверджує, що академік повісився не від тиску влади, а від сорому за катастрофу.

«Ведучий Стас Натанзон (для чогось ще й пробує бути актором) стверджує, що в останні роки життя академік Легасов спокійно публікувався, розповідав правду про Чорнобиль, ніхто його не гнобив – наприклад, газета «Правда» у 87 році надрукувала його величезну статтю. І це брехня. Легасов відправив статтю в «Правду» у 87-му році, але її відмовилися публікувати. Щодня Легасов дзвонив знайомому кореспонденту «Правди» і запитував: «Чи є реакція?». Реакції не було. Пропозиції Легасова тоді ж загнобили в Академії наук. Йому, справжньому герою Чорнобиля, Горбачов вирішив не присуджувати звання героя соцпраці (хоча преміював його колег). Легасов, який страждав на променеву хворобу і почувався ізгоєм, у 88 році повісився. І вже через два тижні після смерті «Правда» все ж таки опублікувала його статтю», – написав журналіст.

“Россия 24” разоблачила неправду в сериале “Чернобыль” с помощью вранья. Ведущий Стас Натанзон (зачем-то еще и пробует актерствовать) утверждает, что в последние годы жизни академик Легасов спокойно публиковался, рассказывал правду о Чернобыле, никто его не притеснял — например, “Правда” 87 году напечатала его огромную статью. И это ложь. Легасов отправил статью в “Правду” в 87ом году, но ее отказались публиковать. Каждый день Легасов звонил знакомому корреспонденту "Правды" и спрашивал: "Есть ли реакция?". Реакции не было. Предложения Легасова тогда же загнобили в Академии наук. Ему, настоящему герою Чернобыля, Горбачев решил не присуждать звание героя соцтруда (хотя премировал его коллег). Легасов, страдающий от лучевой болезни и чувствующий себя изгоем, в 88 году повесился. И уже через две недели после смерти "Правда" всё-таки опубликовала его статью. Ну а ВГТРК уже пора бы переименовать свой канал в честь Оруэлла — в "Россию 84".И, кстати, не забывайте про один телеграм-канал, на который можно подписываться https://tlinks.run/ilyashepelin

Gepostet von Ilya Shepelin am Dienstag, 4. Juni 2019

У коментарях під постом Натанзон визнав, що не мав рації та пообіцяв вибачитися у наступному сюжеті про Чорнобиль.

«Так, Ілля, твоя правда. Це помилка. Я, якщо чесно, про цю статтю почув в одному з чиїхось старих репортажів про Легасова і не дабл-чекнув. Моя помилка, спасибі, що на неї вказав. Я, коли буду ще щось робити, згадаю про це і вибачусь», – написав телеведучий.

Читайте: HBO використав монологи з п’єси українського драматурга для серіалу «Чорнобиль»

Як відомо, новий мінісеріал від каналу HBO про Чорнобильську АЕС став найрейтинговішим в історії за даними ресурсу IMDb – найбільшої у світі бази даних про кінематограф.