«Не бачу нічого дивного, що персонал української кав’ярні має говорити українською…», – каже власник закладу Фабріцио

У Запоріжжі відкрилася тратторія (ресторан – ред.) «Fabrizio». Від самого початку заклад став відомий не лише своїми стравами, а й тим, що персонал спілкується з клієнтами українською мовою. Про це пише місцеве видання 061.ua.

Власник закладу, італієць Фабріціо, винайняв приміщення колишнього ресторану. Персоналові закладу він пообіцяв підвищення зарплати, але поставив умову – обслуговувати клієнтів українською. Офіціантів це так обурило,  що на роботі вони не лишились.

Однак персонал знайшовся дуже швидко. Наразі в тратторії працюють двоє найманих людей – офіціантка і бармен. Більшу частину роботи виконує сім’я Фабріцио – він сам, його дружина і син. Вони все готують на кухні, і вони ж виходять в зал приймати замовлення.

«Я вже багато років підтримую Україну та українців у їхньому пориві до свободи та прагненні до Європи. Ще в Італії, через волонтерські організації діаспори, я допомагав українським бійцям на фронті. Тому не бачу нічого дивного, що персонал української кав’ярні має говорити українською…», – каже Фабріцио.

До слова, його дивує, що в нашій державі мова стала каменем спотикання для українців.

«Я вважаю, що в Україні проблема з мовою – штучна. У нас були тотожні проблеми в районі Тіроло в Італії, де велика частина населення говорить німецькою. Але навіть в Тіроло, де в сім’ях говорять німецькою, діти в школах говорять італійською. Мене дивує, що в Україні народ поділений по мові. У нас в Італії сотні різних діалектів, але всі знають італійську», – зазначає ресторатор.

Коли заклад «Fabrizio» відкривався, власники й не розраховували, що одразу буде наплив відвідувачів. Однак, після посту в соцмережі Facebook про українську мову, фактично в той же день до закладу прийшла популярність – клієнти вишикувались у черги та чекали, коли звільниться столик.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ