Популярність російських телеканалів у 2017 році впала до 5% з 7% порівняно з 2016-м

Громадяни України більше довіряють вітчизняним ЗМІ, ніж російським. Однак довіра до українського телебачення, радіо та друкованих видань дещо впала. Про це свідчать дані національного опитування «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів ЗМІ в Україні», пише Слово і діло.

Популярність російських ЗМІ в Україні за підсумками 2017 року знизилася порівняно з 2016-м. Водночас довіра до загальнонаціонального ТБ впала до 54% з 58%, до інтернет-ресурсів – до 48% з 52%, до друкованих ЗМІ – до 28% з 31%, до радіо – до 33% з 36%.

У розрізі популярності загальнонаціональні телеканали в 2015-2017 роках утримують стабільний показник у 90%. Популярність російських телеканалів у 2017 році впала до 5% з 7% порівняно з 2016-м.

«Велика частина опитаного населення отримує новини з українських ЗМІ. При цьому українське телебачення, хоч і залишається найбільш часто використовуваним ЗМІ для отримання новин, продовжує втрачати позиції. За рік частка тих, хто дивиться телебачення хоча б раз на тиждень, зменшилася до 73% з 80%», – йдеться в дослідженні.

У розрізі соцмереж найчастіше для ознайомлення з новинами в Україні використовується соцмережа Facebook. Найбільше нею користується молода цільова аудиторія.

«Перевага соцмереж: можна не лише знайомитися з новинами, але й відстежувати реакцію громадськості на них (читати коментарі та роздуми, залишати власні відгуки)», – наголошується в дослідженні.

У Twitter дещо зручніший для відстеження стрічки конкретних відомих персоналій, але багато в чому дублює функції Facebook.

У рейтингу загальнонаціональних ЗМІ в розрізі телебачення перші позиції посідають телеканали «1+1», «Інтер» та СТБ; веб-портали «Українська правда», «Кореспондент», «1+1»; друковані ЗМІ «Сегодня», «Вести», «Аргументи і факти Україна»; радіо «Хіт ФМ», «Люкс ФМ», «Шансон».

Опитування проводилося в три хвилі – в травні-червні 2015, 2016 і 2017 років. Вибірка склала 4,048 тис. інтерв’ю на хвилю, з яких по 300 інтерв’ю в 12 областях – Київській, Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Львівській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Сумській, Харківській та Херсонській.

Як повідомляв Інформаційний Акцент, найбільш маніпулятивними телеканалами серпня стали «Україна» та «Інтер», які окрім «джинси» спекулювали на вбивствах та психічних захворюваннях. За місяць вони випустили в ефір 181 сумнівний сюжет.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ