«Укрпошта» вже кілька місяців використовує чат-боти у Facebook, Telegram і Viber

12 квітня «Укрпошта» офіційно презентувала свій новий мобільний додаток. Щоправда, він доступний лише для смартфонів із системою Android. На платформі iOS він має з’явитись уже найближчим часом. Про це повідомили у прес-службі компанії.

У додатку можна відстежувати відправлення, отримувати push-повідомлення про зміну статусу в реальному часі, а також підрахувати вартість відправлень.

Більше того, користувачі навіть можуть оформити відправлення. Із застосунком можна виконати фінансові послуги: зробити звичайний переказ між картами, а також перекласти з карти на відділення «Укрпошти», або ж скористатися послугою «Із мапи додому» – перерахувати кошти в будь-який населений пункт України.

Через додаток також можна замовити кур’єра, знайти адресу відділення або індекс за допомогою геолокації, що вказує найближчі до клієнта відділення.

В «Укрпошті» нагадали, що компанія вже кілька місяців використовує чат-боти у Facebook, Telegram, Viber для комунікації з користувачами.

Читайте: З 2018 року «Укрпошта» значно підвищить тарифи