Серед іншого можна буде замовити через Інтернет вагон з місцями для людей з інвалідністю

«Укрзалізниця» планує значно розширити функціонал онлайн-сервісів для пасажирів та вантажних клієнтів. Зокрема, з’явиться можливість замовити й оплатити послуги, які раніше не були доступні для оформлення через Інтернет. Більшість опцій планується активувати вже цього року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, передає прес-служба «УЗ».

За словами Кравцова, серед послуг, які можна буде зручно оформити онлайн: замовлення на групові перевезення пасажирів, замовлення вагона з місцями для людей з інвалідністю, замовлення перевезення авто у вагоні-автомобілевозі.

Також заплановане запровадження послуги «листа очікування», коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажу необхідних йому квитків.

Новації чекають й на клієнтів із сектора вантажних перевезень. Зокрема, «Укрзалізниця» планує провести суттєвий реінжиніринг процесу планування вантажних перевезень, що дозволить перейти від традиційної системи місячного планування до системи управління замовленнями на період фрахтового року.

«Завдяки цьому клієнти зможуть самостійно керувати замовленнями та нести встановлену відповідальність, у тому числі й фінансову», – пояснив Кравцов.

Крім того, з’явиться можливість замовити тягу або «нитки графіку».

В «Укрзалізниці» зазначили, що онлайн-сервіс із продажу проїзних документів користується попитом серед пасажирів. Так, у 2018 році близько 50% від загальної кількості проданих квитків пасажири замовили через інтернет.