Facebook дозволив використовувати лоґо, різні водяні знаки і графічні зображення протягом усього відео

Компанія Facebook розширила доступ до публікації рекламного контенту для всіх сторінок мережі.  Про це повідомив Marketing Land.

Слід підкреслити, що раніше право на публікацію спонсорованого контенту мали тільки власники підтверджених сторінок і профілів. Завдяки нововведенню відтепер такі пости будуть позначатися як «оплачені».

Крім того, Facebook вирішив дозволити використовувати логотипи, різні водяні знаки і графічні зображення протягом всього відео, на противагу колишнім першим трьом секундам ролика.

За словами представників компанії, у разі порушень користувачі отримуватимуть сповіщення, проте сам відеоконтент видаляти не будуть, а просто залишатимуть прихованим до моменту внесення необхідних змін.

Читайте: Facebook, Google і Twitter змусять боротися з шахрайством

БЕЗ КОМЕНТАРІВ