Віктор Лешик, журналіст

Є зміст, програма, суть. А є форма, обгортка, обкладинка, тюнінг, бренд. Так от, коли я навесні і зараз нахвалюю Зеленського і його команду, так саме за обгортку, форму, тюнінг… У сучасному світі все комерціалізовано. Все товар. І навіть кандидат в президенти, навіть політична партія, цинічно кажучи, це ніщо інше, як товар. Жоден з’зд у червні не можна і близько поставити з учорашнім з’їздом Слуги. Розкішна елегантна сцена. Ботанічний сад. Зеленський, як принц із мульта про Синдбада-мореплавця під’їжджає на гламурному гольф-авто в супроводі своїх світло одягнених у сорочки однопартійців. Яка програма, про що вони там говорили, глядачу пересічному, направду, уже начхати.

А днем раніше – мокрі, як щури від поту, висуванці «Голосу». Того ж дня типове партзібрання ЄС із типовими пафосними комсомольськими агітками. Сьогодні на фоні якоїсь старої цегляної будівлі висування від «Батьківщини». Кількома днями раніше глупа мізансцена з Кернесом і компанією на пішохідному мосту, що з’єднує центр Києва з пляжем на Трухановому…

Не голосував і не голосуватиму за Зеленського. Хочу лише вкотре сказати, як продюсер і постановник телепрограм: нехтування елементарними законами сприйняття згубить найкращу програму з найкращими кандидатами.

І насамкінець, анекдот-тест:

Дуже відомий бізнесмен, що недавно гучно розлучився з дружиною, оголосив конкурс дівчат на вакансію його персонального секретаря. Один лише тест: даю кожній із 200 претенденток по тисячу доларів. На роботу візьму ту, яка накраще розпорядиться грошима. У фінал вийшло троє: одна вирішила на всі гроші купити лотереї, друга для себе – косметики, третя – зуміла відкрити фірму, скласти бізнес-план і знайти на кілька мільйонів інвестора. Кого обрав бізнесмен?

Джерело: Viktor Leshyk