Столична влада не виконала більшість із своїх обіцянок

Попри постійні заяви столичної мерії про «покращення» і «досягнення» спражні здобутки влади Києва можна перерахувати на пальцях однієї руки. Технічна документація проекту метро, оновлення частини одного парку, кілька гучних відкриттів крихітних скверів – ось і все, що вдалося реалізувати Кличко і Ко за 2017 рік. Про це пише UA NEWS.

Видання нагадує, що у бюджеті на 2017 рік на роботи з будівництва метро на Виноградар було виділено 20 млн грн, стільки ж – на проектування продовження червоної лінії метро до Новобіличів. Щодо Виноградаря роботи обмежилися візуалізацією дизайну чотирьох станцій та підготовкою проектної документації, а тендер на продовження до Новобіличів зовсім скасували.

Рік тому КМДА (в особі тодішнього заступника мера Іллі Сагайдака) обіцяла на початку цього року розпочати роботи з продовження швидкісного трамвая від Старовокзальної до Палацу спорту. На розробку лінії довжиною близько 4 км виділили понад 13 млн грн. На сьогодні жодні роботи не починалися, днями лише пройшли громадські слухання, на яких деякі жителі будинків на Великій Васильківській виступили проти нової лінії трамвая.

У 2017 році місто планувало закупити 59 автобусів, 16 тролейбусів і два трамваї. За підсумками року картина вийшла інакшою – «Київпастранс» відзвітував, що на вулиці Києва вийшли 47 нових автобусів (на 12 менше) і 16 нових тролейбусів. Натомість трамваїв закупили значно більше – цілих 27.

Зони відпочинку – найбільш ходовий «продукт» столичної держадміністрації.

Найгучніше перерізання стрічки минулого року – парк «Наталка» на Оболоні. Парк, за словами Віталія Кличка, кращий, ніж лондонський Ґайд-парк. Обійшовся він місту в 18,28 млн грн. Також в минулому році за 2,8 млн грн повинні були упорядкувати парк «Аскольдова могила», створити парки на вулиці Срібнокільській на Позняках, на вулиці Богатирській на Оболоні, а також почати проектування парку «Почайна» на Петрівці. Залишається загадкою, на що влада витратила 152 млн грн, запланованих на ремонт і облаштування парків і скверів, якщо жоден великий проект, крім «Наталки» не було реалізовано, пише видання.

На реконструкцію станції аерації в Бортничах у минулому році виділили 40 млн грн. Однак останні повідомлення свідчать про інше – у листопаді в КМДА вирішили, що станцію потрібно реконструювати чотири роки, а коштувати це буде 588,5 млн грн.

Мерія також обіцяла провести масштабну реконструкцію зоопарку за 200 млн грн (її вже перенесли на весну 2018 року) і за 20 млн грн відреставрувати будівлю київського театру оперети. Але 2017-й закінчився, а тильний фасад будівлі театру і раніше сіріє голим бетоном і ховається за будівельним парканом.

Бюджет 2018 року більше торішнього на 11 млрд грн і складає понад 49 мільярдів. На будівництво метро на Виноградар виділили 1,5 млрд гривень. До поправок до бюджету сума була на мільярд більше, однак, коли чиновники зрозуміли, що роботи вийде почати не раніше травня, мільярд розподілили на інші сфери – освіту, охорону здоров’я і «соціалку».

На Подільський міст виділили 1 млрд гривень, а на будівництво метро на Троєщину – всього 20 млн грн, на розробку техніко-економічного обґрунтування.

Крім потрібних проектів в цьому році в бюджет вписали не найважливіші, як для міста, у якому транспорт після 22:00 майже не ходить – міст над Володимирським узвозом за 70 млн грн і флагшток на території музею історії ругої світової війни за 50 млн грн.

Поповнився також список парків, які будуть реконструювати і оновлювати – до торішніх додалися парк Кіото (27 млн ​​грн), Солом’янський парк (10 млн грн) і Володимирська гірка (20 млн грн). На подальшу реконструкцію Контрактової площі в бюджеті 2018-го передбачено всього 3,5 млн грн з 16 необхідних.