Рябікін припускає, що контракт можуть і не підписати, якщо він буде невигідним для аеропорту

Якщо ірландський лоукостер Ryanair не підпише договір про співробітництво з аеропортом «Бориспіль», то всі пасажири зможуть повернути вже придбані квитки та отримати сплачені за них кошти. Про це повідомив гендиректор летовища Павло Рябікін, передає Економічна правда.

«За європейськими правилами, перевізник може відкрити продажі за умови, якщо він за 2 місяці до початку фактичних польотів може заявити про їхнє припинення (в разі форс-мажорної ситуації, – ред.) і повернути гроші», – сказав Рябікін.

За його словами, правила подібного роду існують, а те, що Ryanair вже відкрив продажі – це ризики компанії.

Також гендиректор «Борисполя» припускає, що контракт з ірландським лоукостером можуть і не підписати, якщо він буде невигідним для летовища.

Нагадаємо, після довгих перемовин 5 липня Павло Рябікін повідомив, що українська сторона підписала договір з європейським лоукостером Ryanair.

6 липня з’явилася інформація, що «Бориспіль» підписав свою версію договору з Ryanair, в якій не враховані окремі вимоги авіаперевізника.

У свою чергу, лоукостер Ryanair не погодився на умови обслуговування, які йому запропонував аеропорт «Бориспіль» в своїй версії двостороннього договору.

За словами Рябікіна, «Бориспіль» не може врахувати всі вимоги компанії Ryanair, бо це коштуватиме йому 2 мільярди збитків на рік.

Гендиректор українського аеропорту уточнив, що серед вимог, що їх висунула компанія Ryanair, є незаконні та неможливі. Серед іншого:  безкоштовні аеронавігація, стійки реєстрації, стоянки для таксі, площі для реклами, безкоштовна оренда площ в терміналі, система прийому багажу, офіси для продажу авіаквитків, а також безкоштовна земля для будівництва готелю, єдина ставка аеропортового збору на пасажира на 4 роки у розмірі 7,5 доларів, виплата аеропортам 35% із доходів магазинів duty-free, 60-денне кредитування з боку аеропорту.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ