«Євробачення» підтверджує репутацію «конкурсу домогосподарок»

Щорічний пісенний конкурс зазвичай дивляться 45% українців

«Конкурс домогосподарок», як нерідко називають «Євробачення», певною мірою виправдовує свою назву. Глядачами пісенного конкурсу переважно стають саме жінки, причому в Україні їх кількість вдвічі більша, ніж представників сильної статі, які також є шанувальниками цього музичного заходу. Про це свідчать дані опитування Research & Branding Grouр.

Згідно з дослідженням 20% українок дивитимуться всі трансляції «Євробачення» проти 11% серед чоловіків.

Водночас серед чоловічого населення України більше тих, хто взагалі не дивиться трансляції конкурсу – 59% проти 43%.

Різниця в інтересі чоловіків і жінок до трансляцій виключно фіналу або з участю України несуттєва і складає 4-5%. Зацікавленість у трансляціях «Євробачення» найбільше спостерігається у молоді, лише 36% якої їх взагалі не дивиться. Серед тих «кому за 60» не дивляться пісенний конкурс 63% опитаних. Також серед молоді помітно більше тих, хто дивиться всі трансляції конкурсу – 24% проти 11-15% в інших вікових категоріях.

Загалом, «Євробачення» зазвичай дивляться 45% українців. З них 17% цікавляться лише фіналом, 16% – дивляться всі трансляції, 12% – зазвичай дивляться тільки трансляції за участю України. У той же час 50% зазвичай не дивляться трансляції конкурсу взагалі.

Дослідження проводилося компанією R&B в період з 22 квітня по 2 травня 2017 року серед 1801 осіб по всій території України за винятком Криму та ОРДЛО.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ