YouTube рідше перериватиме перегляд на рекламу

Дослідження Google показало, що користувачів дуже дратують часті перерви на рекламу. Тож тепер YouTube рідше перериватиме перегляд, але показуватиме одразу два ролики. Про це повідомили у блозі компанії.

«Крім таких факторів як довжина реклами, глядачі досить чутливі до частоти рекламних пауз, особливо під час тривалих сеансів перегляду. Завдяки цьому дослідженню ми також дізналися, що менша кількість перерв має кращі показники, враховуючи меншу відмову від контенту», – ідеться у повідомленні.

У відповідь на отримані дані компанія пропонує інший варіант: замість частих перерв на ролики довжиною у шість секунд глядачам демонструватимуть дві реклами перед переглядом.

Під час тестування нового формату перерв на рекламу було до 40% менше. Рекламодавцям тим часом обіцяють зростання охоплень на 8-11%, частота показів теж повинна збільшитися на 5-10%. Тобто в загальному обсязі реклами на відеохостинґу побільшає.

Читайте: YouTube із чорним дизайном став доступним для Android