Депутат від ВО «Свобода» Юрій Левченко

З 15 липня вартість проїзду в метро та наземному транспорті столиці зросте вдвічі. Про це повідомив заступник Кличка Давтян. За його словами причиною такого різкого підняття є те, що останнє підвищення тарифів до «економічно обґрунтованого» рівня відбулось в 2015 році, а суттєве підняття тарифів в 2017 році – це, за словами заступника мера, було «звичайним коригуванням окремих його складових»…
https://www.pravda.com.ua/news/2018/05/15/7180331
https://www.pravda.com.ua/news/2018/05/15/7180328

Але, щоби зрозуміти справжні причини підняття проїзду в метро, достатньо подивитись відео судового засідання щодо штучних боргів метрополітену, які виникли за правління Кличка. Наприклад, на запитання судді «де метрополітен візьме гроші, щоб погасити борг?», представник Київради прямо відповів, що потрібні кошти будуть отримані за рахунок підняття цін на проїзд в комунальному транспорті…
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1017344818396928

Те, що Кличко отримає великий «відкат» з двох мільярдів боргу комунального підприємства «Київський метрополітен» було зрозуміло вже давно. Я про це почав говорити ще на початку 2017 року:
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1014146618716748
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/987419238056153
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1013546595443417
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/posts/974870009311076
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1003196809811729

Крім цього рекомендую подивитись журналістські розслідування які показують очевидні факти підкилимних домовленостей мера Києва та російського олігарха Павла Фукса щодо боргів столичної підземки:
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1163906030407472
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1004119169719493

Що ж до підняття тарифів в наземному транспорті, то про яке «економічне обґрунтування» взагалі може йти мова, якщо в маршрутках відсутній правдивий облік доходів, а надприбутки заносяться «налом» в КМДА?!

До речі, перед тим як скаржитись, що нібито немає коштів на дотації нібито збитковому комунальному транспорту, спочатку б повернули контроль над електрогенерацією ТЕЦ-5 і ТЕЦ-6, яка приносить щороку Ахметову мільярдні прибутки! Але замість цього, кличківська більшість в Київраді своїм голосуванням 24 квітня вкотре продовжила Ахметову контроль над прибутковою частиною теплоенергетичного комплексу столиці, а місту повертають лише контроль над зношеною тим самим Ахметовим інфраструктурою теплопостачання.

Р.S. Вважаю, що нормальні фракції депутатського корпусу Київради мають заблокувати її роботу, поки Кличко не відмовиться від цього свого плану вчергове цинічно познущатися над киянами!

Джерело: Юрій Левченко