Депутат від ВО «Свобода» Юрій Левченко

Про те, що мер Києва отримає великий «відкат» з двох мільярдів боргу комунального підприємства «Київський метрополітен» було зрозуміло вже давно.

Я про це почав говорити ще на початку 2017 року:
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1014146618716748/
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/987419238056153
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1013546595443417/
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/posts/974870009311076
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1017344818396928/
https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1003196809811729/

Єдине, що було не повністю зрозумілим, так це з ким саме Кличко розділить ці гроші.

Дякую журналістам програми Схеми: корупція в деталях – RFERL, які в своєму розслідуванні показали очевидний факт підкилимних домовленостей мера Києва та російського олігарха Павла Фукса щодо боргів столичної підземки.

Вперше Кличко та Фукс засвітилися разом ще на початку 2016 року коли разом зустрічалися з Кернесом в Харкові. Після того у них була ще низка зустрічей, а 11 січня цього року вже стало відомо, що Фукс став єдиним бенефіціаром компанії «Укррослізинг», якій київська влада має виплатити борг у розмірі 1,96 млрд грн за поставку 100 вагонів метро.

Коментуючи спільну фотографію з Фуксом та Кернесом, Кличко відбріхувався, мовляв: «Я був в Харкові. Як мер міста Києва відвідував Харків і там багато людей було».

Але, по-перше на фотографії був лише Фукс, Кернес, Кличко і охоронець, а, по-друге, як би мер Києва не намагався показати, що це була рутинна ділова поїздка, це зовсім не так. Адже після того, як спільна фотографія потрапила в соціальні мережі, журналісти звернулися в міськраду Харкова, щоб дізнатися про що саме могли домовлятися мери? А там відповіли: «Це був приватний візит, в неробочий день. Коментувати його може тільки Геннадій Адольфович» (https://kp.ua/…/527941-klychko-y-kernes-zasvetylys-v-kharko…).

Більш ніж очевидно, що Кличко почав співпрацювати з російським олігархом відразу, як став мером столиці. Так, у 2014 році, журналісти програми «Гроші» зафіксували як Фукс разом із тодішнім першим заступником Кличка – його другом-забудовником Ігорем Ніконовим – виходили із «мажорного» ресторану на вулиці Грушевського.

Але, повертаючись до 2-х мільярдної заборгованості комунального підприємства «Київський метрополітен», важливо розуміти, що більшість цієї суми – це пеня і коефіцієнт коригування валютного курсу.

Звичайно шкода, що в розслідуванні «Схем», яке звісно має обмежені часові рамки, не згадана роль Кличка в появі такого величезного боргу, а саме:

– Починаючи з 2014 року, київська влада мала всі можливості переглянути умови договору (який не виконувався постачальником належним чином) та/або анулювати додатковий, незаконний, договір щодо коригування на коливання курсу долара, проте жодних звернень до суду з цього приводу не було.

– В 2016 році тимчасова комісія Київради встановила очевидні факти бездіяльності міського голови з приводу боргів метрополітену. Пропоную звернути увагу лише на один із підпунктів висновку тимчасової комісії КМР: «З березня 2014 року ні представниками Метрополітену, ні Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не здійснено жодних проактивних юридичних дій щодо захисту інтересів Метрополітену в стосунках з Товариством, не було подано жодного самостійного позову, який би прямо або опосередковано стосувався спірних договірних відносин Метрополітену за лізинговими контрактами, укладеними між Метрополітеном та Товариством, з початку 2014 року не було ініційовано порушення жодного кримінального провадження за фактами, що були належним чином задокументовані в попередні роки повноважними підрозділами Київської міської державної адміністрації, що могло б суттєво вплинути на сьогоднішній стан спірних правовідносин».

– Кличко досі не може пояснити чому він за чотири роки свого мерства навіть не спробував подати позов(и) до суду, щоб розібратися з договорами з ТОВ «Укррослізинг».

– Мер чомусь тільки в 2017 році почав кричати про санкції та «агентів Кремля», а не робив це в 2014 році, коли, натомість, Київрада, за його пропозицією та згодою, продовжила термін щодо виплат за цим договором на 2015-2018 роки. Цим тоді Кличко разом з Київрадою фактично визнав всі борги та умови договору з урахуванням курсової різниці.

– Юристи Київради відверто «зливали» у судах справу по боргам за поставлені вагони. (Детальніше тут: https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/posts/974870009311076)

– Кличко навмисно розігрував виставу про «агентів Кремля», при чому нічого не роблячи, адже меру відомо, що до фірми ТОВ «Укррослізинг», яка зареєстрована на Кіпрі, застосувати Закон «Про санкції» буде майже неможливо, тим більше, що стягнення коштів відбувається за рішенням українського суду!

Дякую громадським активістам Георгій Могильний та Володимир Тищенко, які відстежували судові засідання по боргам метрополітену і на моє велике прохання знаходили час і знімали їх на відео, щоб кияни могли побачити, як команда Кличка «захищає» їхні інтереси.

Ось, наприклад, на одному із судових засідань на запитання судді «де метрополітен візьме гроші, щоб погасити борг» представник Київради прямо відповів, що потрібні кошти будуть отримані за рахунок підняття цін на проїзд в комунальному транспорті…

Як Кличко через своїх друзів виводить мільярди з київського метро

МЕТОД КЛИЧКА-ФУКСА: ЯК ВИКАЧАТИ МІЛЬЯРД З КИЇВСЬКОГО МЕТРО (РОЗСЛІДУВАННЯ)Про те, що мер Києва отримає великий «відкат» з двох мільярдів боргу комунального підприємства «Київський метрополітен» було зрозуміло вже давно. Я про це почав говорити ще на початку 2017 року: https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1014146618716748/ https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/987419238056153 https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1013546595443417/ https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/posts/974870009311076https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1017344818396928/https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1003196809811729/Єдине, що було не повністю зрозумілим, так це з ким саме Кличко розділить ці гроші.Дякую журналістам програми Схеми: корупція в деталях – RFERL, які в своєму розслідуванні показали очевидний факт підкилимних домовленостей мера Києва та російського олігарха Павла Фукса щодо боргів столичної підземки.Вперше Кличко та Фукс засвітилися разом ще на початку 2016 року коли разом зустрічалися з Кернесом в Харкові. Після того у них була ще низка зустрічей, а 11 січня цього року вже стало відомо, що Фукс став єдиним бенефіціаром компанії Укррослізинг, якій київська влада має виплатити борг у розмірі 1,96 млрд грн за поставку 100 вагонів метро. Коментуючи спільну фотографію з Фуксом та Кернесом, Кличко відбріхувався, мовляв: «Я був в Харкові. Як мер міста Києва відвідував Харків і там багато людей було».Але, по-перше на фотографії був лише Фукс, Кернес, Кличко і охоронець, а, по-друге, як би мер Києва не намагався показати, що це була рутинна ділова поїздка, це зовсім не так. Адже після того, як спільна фотографія потрапила в соціальні мережі, журналісти звернулися в міськраду Харкова, щоб дізнатися про що саме могли домовлятися мери? А там відповіли: «Це був приватний візит, в неробочий день. Коментувати його може тільки Геннадій Адольфович» (https://kp.ua/kiev/527941-klychko-y-kernes-zasvetylys-v-kharkovskom-dysneilende).Більш ніж очевидно, що Кличко почав співпрацювати з російським олігархом відразу, як став мером столиці. Так, у 2014 році, журналісти програми «Гроші» зафіксували як Фукс разом із тодішнім першим заступником Кличка – його другом-забудовником Ігорем Ніконовим – виходили із "мажорного" ресторану на вулиці Грушевського. Але, повертаючись до 2-х мільярдної заборгованості комунального підприємства «Київський метрополітен», важливо розуміти, що більшість цієї суми – це пеня і коефіцієнт коригування валютного курсу.Звичайно шкода, що в розслідуванні «Схем», яке звісно має обмежені часові рамки, не згадана роль Кличка в появі такого величезного боргу, а саме:- Починаючи з 2014 року, київська влада мала всі можливості переглянути умови договору (який не виконувався постачальником належним чином) та/або анулювати додатковий, незаконний, договір щодо коригування на коливання курсу долара, проте жодних звернень до суду з цього приводу не було.- В 2016 році тимчасова комісія Київради встановила очевидні факти бездіяльності міського голови з приводу боргів метрополітену. Пропоную звернути увагу лише на один із підпунктів висновку тимчасової комісії КМР: «З березня 2014 року ні представниками Метрополітену, ні Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не здійснено жодних проактивних юридичних дій щодо захисту інтересів Метрополітену в стосунках з Товариством, не було подано жодного самостійного позову, який би прямо або опосередковано стосувався спірних договірних відносин Метрополітену за лізинговими контрактами, укладеними між Метрополітеном та Товариством, з початку 2014 року не було ініційовано порушення жодного кримінального провадження за фактами, що були належним чином задокументовані в попередні роки повноважними підрозділами Київської міської державної адміністрації, що могло б суттєво вплинути на сьогоднішній стан спірних правовідносин».- Кличко досі не може пояснити чому він за чотири роки свого мерства навіть не спробував подати позов(и) до суду, щоб розібратися з договорами з ТОВ «Укррослізинг».- Мер чомусь тільки в 2017 році почав кричати про санкції та «агентів Кремля», а не робив це в 2014 році, коли, натомість, Київрада, за його пропозицією та згодою, продовжила термін щодо виплат за цим договором на 2015-2018 роки. Цим тоді Кличко разом з Київрадою фактично визнав всі борги та умови договору з урахуванням курсової різниці.- Юристи Київради відверто «зливали» у судах справу по боргам за поставлені вагони. (Детальніше тут: https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/posts/974870009311076)- Кличко навмисно розігрував виставу про «агентів Кремля», при чому нічого не роблячи, адже меру відомо, що до фірми ТОВ «Укррослізинг», яка зареєстрована на Кіпрі, застосувати Закон «Про санкції» буде майже неможливо, тим більше, що стягнення коштів відбувається за рішенням українського суду!Дякую громадським активістам Георгій Могильний та Володимир Тищенко, які відстежували судові засідання по боргам метрополітену і на моє велике прохання знаходили час і знімали їх на відео, щоб кияни могли побачити, як команда Кличка «захищає» їхні інтереси. Ось наприклад на одному із судових засідань на запитання судді, "де метрополітен візьме гроші, щоб погасити борг", представник Київради прямо відповів, що потрібні кошти будуть отримані за рахунок підняття цін на проїзд в комунальному транспорті…#гетьКличка

Gepostet von Юрій Левченко am Samstag, 24. Februar 2018

Джерело: Юрій Левченко